19.3.08

Bouz

<lidunia950> HEJ
<lidunia950> ILE MASZ LAT?
<ja> 15
<lidunia950> A JA 14
<lidunia950> GDZIE MIESZKASZ?
<ja> musisz pisac z capsem?
<lidunia950> Z KIM?
<lidunia950> JA NIE PISZE Z ZADNYM CAPSEM
<ja> haha xD

<Adrian> Jak coś może ważyć więcej niż waży? Nie mogę tego pojąć!
<moneta> bo nie masz żony ;p

<Nub> Może mi ktoś wytłumaczyć, jak dzielą sie komórki?
<Tolek> o
<Tolek> O
<Tolek> 8
<Tolek> o o

<kiechu> Sikorski: "- Dzisiaj rano czytałem (w portalu internetowym Onet.pl), że ambasador USA przekaże mi niezwykły dokument."
<kiechu> kurde! ja myślałem że to my czytamy na onecie co oni robią
<kiechu> a to oni robią to co czytają na onecie

<c2> Twoja stara jest adminem na bashu
www.pr0n.pl

<Afrael> dobra ryzykuje :-D
<Afrael> Wychodze z lazienki bez majtek :->
<noone> Afrael: jesteś w łazience z kompem?:)
<Afrael> baaaa
<Afrael> Zawsze jestem w lazience z kompem
<noone> zboczenie (c)
<Afrael> I cczasami jak ktos cos ciekawego napisze to wychozdze spod pryszica i odpisuje

<ksenon> potrzebuje jakiś przykład przerostu formy nad treścią
<baranq> za duży stanik
<ksenon> ...

<graham> ej ludzie, no bo pisze wypracowanie z anglika, jak bylo "be" w trzeceij formie
<achmed> ?
<graham> w sensie be, was, ?
<achmed> boze
<graham> dzieki :)
<achmed> ...
<graham> a to sie jak czyta? bouz czy jak?

http://bash.org.pl, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz