10.4.08

Ja piąty [hardcore]

<pau> byc moze pojde do zakonu
<innervision> nie oszukuj samej siebie..ty i zakon
<kiep> jak kwasniewski i abstynencja
<innervision> to tak jak rydzyk i maluch
<waclaw> jak kaczynski i nba

<Neomi> zimno mi no
<DundiE> chodz Cie przytule
<Neomi> bluze mi jakas zarzuc a nie tulic mnie chcesz:P
<Neomi> Piecyk wyjebalo i to pewnie dlatego:P
<DundiE> oj :d
(*) Piecyk [duch@moje.miasto.bydgoszcz.name] has quit [Ping timeout]
<DundiE> lol

<tomek> ty, marzenka będzie na imprezie :D
<jaCu__> zajmuje, ja sie liże z nią pierwszy
<tomek> ja piąty

<Jolka> co riobisz
<yazz_aka_maish> palę :)
<Jolka> a ja sie kurwa nudze
<yazz_aka_maish> chcesz przyjść do mnie i pobawić się w mamę i tatę?
<Jolka>i na czym ta zabawa polega?
<yazz_aka_maish> Ty leżysz na łóżku…
<Jolka> hehe tak myslałam
<yazz_aka_maish> wesoła, rozpromieniona, bawisz się kosmykiem włosów…nagle wchodzę ja….
<yazz_aka_maish> i od progu mówię:
<yazz_aka_maish>kurwa mać znowu obiadu dla mnie nie ma, chaty nie posprzątałaś, wszędzie syf, a ty tylko leżysz w łóżku i oglądasz te beznadziejne seriale stara wywłoko!
<Jolka> down…

<gwozdziu> a słyszales o tym jak dzieciak pobił matke taboretem, bo mu kompa wyłaczyla i zginęła jego postać w tibii?
<fafik> no slyszalem
<gwozdziu> niezly pojeb, nie?
<fafik> no jest troche takich na swiecie
<gwozdziu> no…, jak tak mozna dziecku kompa wylaczyc

<mirek> moja eks chce do mnie wrocic
<ADAM> i co?
<mirek> powiedzialem ze chuj jej w dupe
<ADAM> a co ona na to?
<mirek> zgodzila sie :]

<mati_mastaa> powiedz mi, jaka jestes w łóżku? :)
<monika_żabcia> śpiąca :)

<pawell> pamietasz cos z wczorajszej imprezki?
<ciapek> z jakiej imprezki ?

<Michal-von-wrocQ> ja czuje sie taki odrzucany…
<Michal-von-wrocQ> mysle ze wszyscy mnie ignoruja…
<misiaQQ> *** <Michal-von-wrocQ> is in Ignore List now.
<Tomeczeq> *** <Michal-von-wrocQ> is in Ignore List now.
<agusia> *** <Michal-von-wrocQ> is in Ignore List now.
<supersam> *** <Michal-von-wrocQ> is in Ignore List now.
<kuba-rozpierdalacz> *** <Michal-von-wrocQ> is in Ignore List now.
*** you are banned from server

<Szymi> Wczoraj zadzwoniła do mnie dziewczyna i powiedziała
<Szymi> Przyjdź. Nikogo nie ma w domu
<Szymi> Poszedłem
<Szymi> Rzeczywiście nikogo nie było w domu.

<selek> ej jak nazywa się ten król polski co w 1683 roku wygrał z turkami pod wiedniem?
<as> nie wiem
<selek> takie papierosy są…
<as> Malboro?

<ewa> kupiłam sobie dziś nowe majtki, zielone
<mr> zielony - kolor nadziei;]

<amanda99> siemaaa, skąd klikaci??????
<Loki> z tond
<ramirez> z tamtond
<Vesuvio> Ze wszond.
<Dis> Z nienacka
<bercik> Z komputra

<null> LaDziK na jaki profil dostales sie do LO?
<LaDziK> chumanistyczny

<kudlate> Hehe, sadze ze raczej nie mamy wspolnych tematow :-)
<kudlate> I czym predzej bede zmuszony przerwac ta klikanke, nie chce byc ciagany po sadach
<gg> z kąd wiesz
<kudlate> "skąd" się pisze droga kolezanko :P
<gg> Z Poznania

<Gilu> gdzie mozna kupic mineralke?
<Gilu> w butelkach 0,5?
<nesill> hmmm....
<nesill> w sklepie
<nesill> ale ręki sobie uciąć nie dam

<4805207> jestes?
<InOsAK> tak
<4805207> czesc mam prosbe
<4805207> potrzebuje serial do mks2006
<4805207> masz moze???
<InOsAK> a czemu sie pytasz?
<4805207> bo myslałem ze moze mi udostepnisz
<InOsAK> dobra poszukam
<InOsAK> 5P13R-D4L4J-1KUP5-30RY6-1N4Ł4
<4805207> niedziala

<x> Tytuł artykułu na onecie "Boskie i tanie"
<y> Wino?

<qq> dziś na tvn24:
<qq>" na wielkanocnym stole [ gdzies na spotkaniu dla bezdomnych ] znajduje sie świąteczny żurek, jajka, jest tam również nasz reporter... "

<Ny> kup sobie jaką ''fikusną'' bieliznę
<Ny> i taką co się łatwo zdejmuje żeby nie było problemu
<LK> dobra... takie stringi do striptizu...
<Ny> o no nawet dobre
<Ny> i do koloru stanik
<LK> mhm, ok... zapiszę sobie
<Ny> i chleb bo nie mam

<$kibu$> i co mialas ten rentgen glowy?
<paula> nom, ale Bogu dzieki nic tam nie znalezli

http://bash.org.pl, www.kretyn.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz