15.1.08

Stare dobre czasy

<db> przegladajac nasza-klasa.pl przypominaja mi sie stare dobre czasy...
<xcx> no mi tez :) podstawówka, gimnazjum itd... ci wszyscy ludzie, ci znajomi :)
<db> mi nie o to chodzi... ta strona dziala mi jakbym mial modem 56kbps... i pakiet 30 godzin...

<fido> kurwa!!! Usunalem sobie przez przypadek wazny plik :[
<lukas> to jeszcze nic, ja kiedys przez przypadek nakarmilem glodne dziecko, bo mi sie w pajacyka kliknelo O_o

<student1> moglby mi ktos powiedziec co bylo na ostatnim wykladzie z analizy?
<student2> ciąg cauchy'ego
<student1> sam se ciag cauchy'ego debilu!

<gurkeN> omg silver: D
<gurkeN> wiesz co to jest dc ++ ?
<silver1984> wiem
<silver1984> programowlaem w tym dawnoooo otemu ;d
<gurkeN> aha..... :O

<blat> skumaj jaki spam mi przyszedl..
<blat> "czy 15 cm wystarczy?"
<blat> mysle sobie no mam wiec zobaczymy na co :>
<blat> klikam.. a tam prognoza pogody i liczba cm sniegu w gorach :

<meridiel> ehhhh nie ma nic ciekawego do roboty
<onion> nie nie nie nie ! nie idę chlać !

<DzikiMarian> wykminiłem ostatnio że jazda samochodem jest perwersyjnie gejowska!
<NieokiełznanyWiesław> ?
<DzikiMarian> chwytasz za drążek, masz trzy pedały do dyspozycji, gałką zmieniasz biegi a jak dojedziesz za mocno możesz komus wjechać w dupe!
<NieokiełznanyWiesław> ...

<Dubas> Jak szaleć to szaleć! Na Sylwestra jadę autem :)
<Corvis> ;D

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz