29.1.08

Kolorowe książeczki

<rea> odbrabialem matme, i w jednym zadaniu byla potrzebna linijka
<rea> linijke trzymalem w szufladzie obok kompa, wiec postanowilem na chwile zajrzec co sie dzieje w necie
<rea> po 2 godzinach zaczalem sie zastanawiac czemu trzymam linijke w reku...

<siostra> ok, to prześlesz mi te pliki ? spis lektur i tą tabelke
<ja> noo, dobra
<siostra> tylko wiesz, spakuj mi to w te kolorowe książeczki :)
<ja> co ? !
<siosra> noo ....
<siostra> zip to sie nazywa, czy jakoś tak

<Jarek> KABEL DO APARATU mi przywieź
<STINGER> Nie ma problemu, jutro przywioze.
<Jarek> i ten maly dysk 6GB
<STINGER> Po co ci ten dysk ?
<Jarek> Bo mi sie szafka buja

<moni> dlaczego z nim zerwalas?
<kam> nie pasowal mi do torebki

<ania> Myślałam o Tobie robiąc obiad
<rus> tak? :)
<ania> Tak. Nigdy wcześniej nie natłukłam tak cienkich kotletów...

<A> hubert
<A> PUK
<H> co kurwa?
<H> puk
<A> puk puk
<H> kto tam?!
<A> nie kurwa kto tam tylko puk mi daj!!
<A> kod puk!!

<ewa> wiesz co , nie myslalam że też taki jesteś
<michal> o co ci chodzi?
<ewa> wczoraj chciales zaprosić mnie na kolacje , rano spojrzalam na twoj opis a tam "odzyskuje patrycje"
<ewa> jesteś żałosny
<michal> kurde, !! PARTYCJE nie PATRYCJE to nie jest dziewczyna tylko dysk logiczny :-)
<ewa> naprawde jesteś żałosny więcej sie z tobą nie spotkam
<michal> :-/

<mackow> kiedy jest tłusty czwartek?
<gregorl> nie wiem
<kwiato> na wiki piszą że "Tłusty czwartek to w kalendarzu chrześcijańskim ostatni czwartek przed Wielkim Postem".
<mackow> a kiedy jest post?
<gregorl> Wiki:
Wielki Post: liczony jest od Środy Popielcowej
Środa popielcowa: dzień pokuty przypadający 40 dni przed Wielkanocą
Wielkanoc: Podczas soboru nicejskiego w 325 roku ustalono, że będzie się ją obchodzić w pierwszą niedzielę po pierwszej wiosennej pełni Księżyca.
<kwiato> proste...

<grodyl> nie ma to jak ferie ... :)
<neo> nie ma to jak bezrobocie ;]

<hei> a czy ty dziecko wogole wiesz kto to jest neofaszysta?
<keel> faszysta z neostrada?
<hei> ...

http://bash.org.pl, www.kretyn.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz