30.12.07

Pełnowartościowy posiłek

<on> hej piekna, co tam u Ciebie? ^^ ;*
<ona> a nic, wpierdalam orzeszki

<gruby> W polsce to są takie drogi że nawet mp3 w samochodach przeskakują.

<3068954> hej kotku
<3068954> jak masz nA IMEI
<3068954> ??????
<Martina> IMEI : 35653018869123

<imper> Dobre to piwo…
<wiesio> Ej, kurwa alkochol nie jest do delektowania, alkochol trzeba wypierdolic i sie fajnie przy tym bawic…
<mati> chyba Ci sie z laskami pomylio…
<wiesio> …
<imper> ;]

<Kamil888> No nareszcie coś normalnego do jedzenia dla studenta. Pełnowartościowy posiłek składający się z warzyw, witamin i wielu składników odżywczych… :D
<Michał> A co jesz?
<Kamil888> Gorący kubek Knorra. :)
<Michał> …

<daimon> Google po raz kolejny zaskoczyło mnie swoimi wynikami
<daimon> pewnego pochmurnego dnia z nudów wpisałem w wyszukiwarke "bongo" (nic innego mi nie przyszło ciekawego do głowy) i wyskakuje mi na pierwszej stronie "BONGO – Biuro Opieki Nad Grobami Obcokrajowców"
<daimon> <rotfl>

<Master> Rozwiązuje krzyżówke, potrzebna mi pomoc
<Master> Ciało niebieskie na pięć liter?
<Adi#> Smerf

<crs> pytanie do dziewczyn
<crs> co byscie chcialy dostac na mikolajki od chlopaka?
<Bysia> :>
<iskierka> kosmetyczke :D
<Bysia> karnet na solarke
<Black_lady> romantyczna kolacje i masaż mrrr ;)
<monia> wał korbowy i nowy rozrusznik do golfa bo mi palić na tym mrozie nie chce ;/

<Rz> kochanie czy nie uwazasz że za 20 lat słowa kocham cię będą brzmieć jak kanapka z serem?
<M> kanapka z serem
<Rz> ja ciebie też kanapka z serem

<karol> sluchaj jaka faza:)
<karol> niese dzisiaj przez klase grzejnik elektryczny…
<karol> a kumpel "karol ale masz fajny kaloryfer na brzuchu"
<karol> :)

<Aniaa> Kurwa mam wywiadówke ;/
<Alo> 20 zł
<Denis> 30 zł
<Karol> 15 zł
<Szymek> 20 zł
<Aniaa> ?
<Denis> No za pokoj :D

<grzesiek> wczoraj jak przechodzilismy z kumplem z uczelni koło plaktu "dokąd zmierza polski kościół" kumpel spojrzał i rzucił " do Torunia"
<martini> Ojciec Tadeusz już Cię wzywa…
<grzesiek> …juz puka do twych drzwi…
<grzesiek> …pobiegnę go przywitac w mej ręce topór lśni…
<grzesiek> …poganinie wspomóż ręką , bo chuj wyrywa się
<grzesiek> …pierdolnę go toporem , może wreszcie zamknie się.
<martini> czysta prawda :)
<grzesiek> czysta wódka
<martini> no dobra skoro tak mnie namawiasz to za 15 minut pod klatką.
<grzesiek> ok.

<Scythe> Dziewczyny z elektroniki są najlepsze – wiesz czemu?
<xxXxx> ?
<Scythe> Dziewczyny z chemii pija do zaniku reakcji, dziewczyny z medycyny pija do zaniku pulsu.
<Scythe> A z elektroniki pija do zaniku … oporu:)

<maxis> katia grasz w rozbieranego pokera bez kart ;] ?

<mr.W> T9 SUX!
<mr.W> Napisałem dziewczynie 'ssij spokojnie' zamiast 'śpij spokojnie'…

<chicken> oto i ta zagadka: Ginekolog grzebie w zupie, a powienien grzebać … ?
<jasi00> w dupie?
<yosi> w dupie?
<k4te> w dupie?
<chicken> Kucharz…

http://bash.org.pl, www.pr0n.pl, www.kretyn.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz