16.11.07

Bajka o długopisie (i inne)

O długopisie
Długo PiS nie porządziło.

O Częstochowie
Moja stara często chowa przede mną pieniądze.

O kleptomanii
Klep to, Mania, klep!

O mateczce
Gdzie jest ma teczka?

O parlamentarzystach
Baca poseł se na tor.

O byczku
Idę, by czek zrealizować.

O macarenie
Józek maca Renię.

O napalmie
Małpy siedzą na palmie.

O romansie
Roman sie rozwodzi.

O strzykawce z drzewa
Szczy kawka z drzewa.

O tumanie
Tu Manie poznałem.

O warkoczach
Jedzie traktor i warkocze.

O nasturcji
Ona z Turcji kożuch przywiozła…

O basenie
Oba se nie poradzimy.

O pałacyku i latarence
Pała – cyk! I lata ręka.

O romantyku
Roman, ty kutasie!

O Magdzie Zawadzkiej
Złapała Magda za wacka.

O komisie
Oko mi się nie zamyka.

O panterze
Pan tera wysiada.

O ananasie
Tata kupił ananasa i sam go zjadł, a na nas się wypiął.

O Napoleonie
Ona po Leonie miała troje dzieci.

O Siewierzu
Odczep się, wiesz?

O apostołach
Jedzcie, pijcie, pożywajcie, a po stołach nie rzygajcie.

O tymitunie
Ty mi tu nie gadaj głupstw!

O dziewannie
Gdzie wanna, będę rzygał.

O naleśniku
Spadło drzewo na leśnika.

O Iławie
Gdzie łóżka nie ma tam i ława dobra.

O komiku
Oko mi, kurcze, wykolesz.

O napięciu
Na pięciu wpadło dziesięciu.

O dojarce
Poszedł Marek do Jarka.

O komendzie
Oko mendzie wydłubali.

O Lesznie
Leż no spokojnie.

O macie
Mata tu flaszkę i pijta.

O manicure
Józek zrobił Mani córę.

O Michale
Mi chała, a tobie suchary.

O muszelce
Zapnij mu szelkę.

O nosie
Odwal no się.

O Nowym Sączu
No wysącz to do dna.

O notowaniach
No to, Wania, dawaj flachę.

O Janosiku
Czekaj, ja no siku zrobię.

O desce
Odesce się i wrócę.

O Seagate’cie (producencie m.in. dysków twardych)
Józek kopnął se Agate.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz