22.2.12

Obrazkopak 162

aniołki wielebnego

stonka, sklep, biedronka

bruce willis, wentylacja, kanał

fakt, tytuły









adele, grammy



adele, grammy









walonki adidas



Adolf, billy, walentynki, zerwać


– … i powiedziałem Andżelinie: „Sp…, suko. Nie jestem twoim dzieckiem”.

nie myć, eksperyment nasa, brudna ciężarówka

o, super, ja też znam polski, kartkówka z niemieckiego

50 trylionów dolarów

czekolada deserowa wedla, mało cukrzona, niezrównanej dobroci,  żądać wszędzie

siedzę i zastanawiam się, co robi pozostałe sześć cudów świata

dieses plakat ist leider



służba zdrowia marginesowi społecznemu mówi nie


Zdobądź wszystkie Grammy

etykiety wódki weselnej


– Nie wybaczamy. Nie zapominamy. Spodziewajcie się nas.
– Obiad, kochanie!
– Oj, mamo, właśnie nagrywam ważne wystąpienie.
– Nie zapomnij posprzątać pokoju.

garnuszek na klocuszek

nie myć, eksperyment nasa, brudna ciężarówka

konsola sony psp, brak fifirifi

hołdys leaves wprost, the times


Szczęśliwych walentynek


1. – Zobaczcie – jeden na czterech facetów jest gejem!
2. – Ja nie jestem. – Ja też. – I ja nie.

Krzysztof Rutkowski, klata, goździki

trzy podstawowe wykresy dla polski za ostatnie 100 lat

jesteś wredny, idź sobie, kot

pani minister, bramki piłkarskie na stadionie narodowym są trochę za małe, niech nie narzekają, hokeiści mają dożo mniejsze i jakoś sobie radzą, minister sportu joanna mucha

ona, gdy on ma przyjść, on, gdy ona ma przyjść

mały dalaj lama, dziecko

mały mr t, dziecko


Wilki
Toaleta



kanapka drwala znów w McDonald’s

Angela Merkel, swastyka, nazizm, faszyzm, niemcy

mały kim dzong il, dziecko

 niezrozumiały człowiek, skiknij do sklepu po wd-40



urząd miasta, śmietnik

dziewczyny, chłopcy, powąchaj


Radio pod prysznic







stonka, biedronka, sklep

sprzedarz węgla, banner, reklama

papryczki chilli strąg

najdroższe mięso świata, szynka, udziec ważący 7 kilo kosztuje 8 zł

tvn24, sondaże, manipulacja, słupki

lech wałęsa, zdjęcie kwaśniewskiego

wkrótce otwarcie toalety, 2theloo

reżyser, jak mnie widzą

przedsiębiorca, jak mnie widzą

dźwiękowiec, jak mnie widzą

aktor, jak mnie widzą

pisarz, jak mnie widzą

twórca gier wideo, jak mnie widzą

komunikat nie znaleziono członka

cappuccino, frappuccino, al. pacino

bieber











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz