6.2.12

Obrazkopak 160



ma ktoś jakiś house ze skrzypcami w tle, forum





w proteście przeciw acta zamarła wisława szymborska, Polsat news






Wyśmienicie.





pies w okularach









pomnik Stalina ze śniegu
Stalin

















konsultacje premiera tuska z blogerami

Rutkowski terminator




– To urządzenie pokaże ci ostatnią rzecz przed śmiercią.


Paliwo rakietowe na półkach – teraz wystarczy tylko łyk, aby spowodować nieszczęście
Ostrzeżenie przed śmiercionośnym spirytusem

kot w szaliku

kora, hołdys


Walentynki
Oczekiwania… Rzeczywistość…

strata kazika, kopiowanie to kradzież

coś tu nie gra, coś tu jest nie tak


Praca na komputerze
Co twoi rodzice myślą, że robisz
Co twoi przyjaciele
Co twoja dziewczyna
Co twój rząd
Co rzeczywiście robisz

anonymous poland


Przestraszyłaś mnie
Przez chwilę myślałem, że wyszłaś z kuchni


– Nigdy nie bawiłeś się w bank? To proste. Najpierw dajesz mi piłkę i ja zawsze, gdy chcesz pograć, pobieram za to opłatę. Będę również pobierał opłatę, jeśli będziesz chciał dać piłkę komuś innemu i małą miesięczną opłatę za posiadanie piłki.


Najlepsi włoscy kierowcy


Damskie i męskie buty na różne okazje
Siłownia, praca, szkoła, impreza, spacer
Basen, plaża, dom
Deszcz, gra w piłkę

tampax, rekiny, morze

tak se myślę, pies

skończ asp, rzeźb w kebabie

a ty masz już parę na walentynki, policjanci, zakonnice, siostry


Jak znam się na komputerze
Jak reaguję, gdy ludzie proszą mnie o pomoc

coś tu jest nie tak, coś tu nie gra

coś tu jest nie tak, coś tu nie gra

śpiący kot

kot, dziecko

urządzenie do ćwiczenia mięśni twarzy, japońskie, chińskie

tusko, codziennie wyższe ceny


Nowa metoda wymiany plików

legends of batman, figurka, nightwing

jak ja widzę mój samochód, jak moja matka widzi

widziałaś się dziś na plaży z robertem, tylko przez moment

niezrozumiały człowiek, piątek

not bad, obama, Michael jackson

what’s wrong with your television, it’s always the sejm

nie skubać bezmyślnie szparaga







gaśnica unix

unix line

Mikołaj samolot, dziub

kopiowanie

wino 220 v

margina hingis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz