20.12.10

Same szanty

<Qbius> Szanty
<Ignismare> Co to są szanty?
<Qbius> Pirackie piosenki
<Ignismare> A to ja mam na kompie same szanty...

<tih> ile masz lat?
<behemoth> tyle co wszyscy

<aTahualpa> w akademiku wcale nie jest tak ciezko
<aTahualpa> kluczem jest homeopatia, dzisiaj sobie zrobilem homeopatyczna zupe
<aTahualpa> zagotowałem wode i wstrzasnalem dwa razy dla smaku

<qba> Pójdziesz ze mną w piątek na kolację?
<ada> Hmm. Tak, ale pod trzema warunkami:
<ada> 1. Nie w piątek, tylko w środę.
<qba> Jasne :)
<ada> 2. Nie na kolcję, tylko na drinka.
<qba> Ok :)
<ada> 3. Nie z Tobą, tylko z Piotrkiem.
<qba> :|

<jarek> zgadnij co w pokoju znalazlem
<jarek> z liceum
<jarek> :D
<Sven> 0.5
<jarek> nie :D
<Sven> z liceum
<Sven> hmm
<Sven> 0.7

<kaś> cycki mnie bolą
<matt> bole fantomowe to powazna sprawa

<Lilia> Ale powiedz mi, co to jest ekstrapolacja. :D
<Kos> yyy...
<Kos> jak rok temu nie miałaś faceta
<Kos> a teraz masz
<Kos> to interpolacja to jest wywnioskowanie, że pół roku temu miałaś pół faceta
<Kos> a ekstrapolacja, że za rok od dziś będziesz miała dwóch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz