14.12.10

Jak ktoś czyta chłopów [hardcore]

<i> podsłyszane w kawiarni
<pan_lysy> "REFLEKTUJESZ KURWA NA LATE?"

<epic> wjebalem sie na rowerze
<epic> tak czolowo w zaspe
<epic> taka z dwa metry
<epic> okazalo sie ze to opel corsa

<rooniks> Co jak co, ale Andrzej to kurwa miażdży:)
<xtr> Co znów odjebał?
<rooniks> Naprawiam se autko, on do mnie przyszedł
<rooniks> I mówię mu że skończyło mi się WD-40, jak naprawiałem
<rooniks> Pytam się go: "Masz może WD" ?
<rooniks> On na to "Pewnie że tak, ja bym nie miał?"
<xtr> No i?
<rooniks> No i patrzę, a on wyciąga kurwa Wyborową...

<Sandra> a mam taka prozbe
<Sandra> znalazł bys jak ktos czyta chłopów
<waldas> ale co mam znaleźć?
<Sandra> jak ktos czyta
<Sandra> ksiazke
<Sandra> pt chłopi
<waldas> no...
<Sandra> rozumiesz
<waldas> szczerze Sandro, to ni chuja :D
<Sandra> nie rozumiesz mnie
<Sandra> w internecie
<Sandra> czytac ksiazke
<Sandra> ze ty słuchasz kom czyta
<waldas> to pisz od razu, że audiobook :D

<pecet> a iwecie co mnie wkuriwa ? wracam do domu a jakis typ idze przede mna to wiadomo ze chcem go wyminiąć bo kurwa nie bede ostatni szedł
<pecet> wymijam go
<pecet> i jakiś typ idze za mna
<pecet> ja pierdole
<pecet> nie lubie jak ktoś idzie za mna

<spinzaku> śpisz?
<la lucz> nie
<la lucz> kredens trzymam kurwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz