4.8.09

Co za dzień… [hardcore]

<skibuś> elo, może skoczymy na jakiś browar?
<new> pierdole i tak najebiemy sie jak zwykle. nawet okazji nie ma
<skibuś> 8 lipca 1343 - Kazimierz III Wielki podpisał z zakonem krzyżackim pokój kaliski
<new> o 19 badz po mnie

<reset> ale zbieg okoliczności...
<reset> w GTA:VC zajebałem taksówkę
<reset> włączyłem misję taksówkarską
<reset> jako klient wsiadł kierowca któremu zajebałem taksówkę
<reset> i chciał jechać na Police Station xD

[Yasioo] siema
[Lemur] sorki stary, nie moge teraz gadac, wypelniam kretynski formularz na UGH i sporo z tym czyms pierdolenia
[Yasioo] ok, odezwe sie pozniej
[Yasioo] dalej sie pierdolisz z tym czyms?
[Lemur] tu dziewczyna wojtka, sam jestes "tym czyms" jebany zlamasie

* Specter has quit IRC (connection reset by peer)
* Specter has joined #xfire
<Specter> kompa zawiesilem
<Vescus> po co?
<specter> zeby sie kurwa pobujal

Na lekcji geografii pani drze się na ucznia, że się zachować nie potrafi, że jego zachowanie jest karygodne itp. W końcu stwierdza:
– Ty to jesteś ostatni... No nie powiem kto.
– Chuj! – podpowiada uczynny kolega z końca klasy.

<szymron>idziemy na kawe?
<klech> kiedy?
<szymron> teraz
<klech> no co teraz, teraz to ty w domu jestes
<szymron> jebnac Ci
<klech> precyzyjnie do mnie prosze
<szymron> czy Ci jebnać w okolice twarzy?

<wredny> stary, wez nie pytaj... laska mnie wlasnie rzucila, dostalem mandat, kot nalal mi do butow i zawalilem kolosa:
<wredny> (
<wredny> ja pierdole, co za dzien. Nawet emot mi sie rozjebal...

<i> idę do sklepu po drugie śniadanie, w drodze dociera do mnie dialog robotników z pobliskiej budowy
<R1> Stefaaann! Mieszasz do chuja wafla ten klej czy nie?
<R2> Mieszam, mieszam, tylko nie wiem czy ma być gęsty czy rzadki, czy lekko gęsty?
<R1> Australijski półwytrawny, Kurwa twoja mać!!!

<Wilku> co porabiasz ?
<Kumpel> udało mi się podłączyć syntezator mowy do gg ^^
<Kumpel> teraz mi czyta to co piszesz
<Wilku> sa twoi starzy w domu ?
<Kumpel> siedzą w pokoju obok a bo co ?
<Wilku> Kurwa Kurwa chuj chuj :P

<adi> kurwaaa jak ja nie cierpie świąt...
<pic3r> czemusz to?
<adi> bo przed świętami jest kurwa sprzątanie wielkie...
<adi>wchodzi człowiek do kibla rano, zimne płytki dywanika nie ma bo w praniu
<adi> i trza srać kurwa z nogami w powietrzu bo zimno w w stopy od płytek ... ;/
<pic3r> o lol...

<andrzej> kocham to, piszę do Kuby na gg, że zwaliłbym sobie konia, a tu na jego kompie siora siedzi.... :/
<michu> tu mama michała, syn zaraz wróci
<andrzej> aha.

<nyganyga> pizza jest
<nyganyga> cola jest
<nyganyga> szalik kibica jest
<nyganyga> pilot i kapcie są
<nyganyga> spróbójcie teraz kurwa przegrać

<i> przy paleniu fajki wodnej, ktora cos slabo sie chciala rozpalic
<kumpel> masz zapal sobie, basia
<basia>nie, bo cos nie umiem ciagnac
<kumpel>basia... ty nie umiesz ciagnac?
<basia>to byl komplement?

<frajer> asiu..o ile mogę tak do Ciebie jeszcze mówić..
<aszka> nie, kurwa..mów mi zbyszard..

<davidzior>Ostatnio baba od angielskiego powiedział nam, że jeżeli się miało sen cały po angielsku to znaczy, że się już umie język
<davidzior>ja miałem ostatnio taki sen
<davidzior>był cały po angielsku
<davidzior>ALE KURWA Z NAPISAMI

<paweł> codziennie budzę się przystojniejszy, ale dzisiaj kurwa to już przesadziłem. :D

<Kudlaty> jak te filmy sa zzipowane to musze je odzipowac i na koma dopiero zrzucic ?
<CBN> kurwa... a jak sikasz to najpierw lejesz a pozniej wyjmujesz chuja na wierzch?
<Kudlaty> zalezy ile wypilem ;d
<CBN> hahah:P
<CBN> dobra odpowiedz:P

www.autentyki.pl, http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz