15.8.09

Ale będziesz!

<lulu> nie lubie jak mnie drapiesz nieogolona broda
<grisza> jak to mozesz nie lubic? wszystkie moje byle laski to uwielbialy
<lulu> ale ja nie jestem twoja byłą
<grisza> ale bedziesz :))

16:54 <@arachnist> '•.•'•.•'•.•'•.•'
16:55 <@arachnist> .•'•.•'•.•'•.
16:59 <@Qlawy> cos i sin?
17:00 < prs> Qlawy: idz już zamknij książke, bo widze że masz koszmary

<q44> Gdzie mozna spedzic spokojnie dzien nad jakas woda w okolicach Warszawy, gdzie bedzie mozna zrobic grilla ? Prosilbym o dokladne okreslenie ;)
<wbk> 52°27'57.76''N 21°03'58.74''E

<Shu> wogole byles gdzies na wakacje?
<Dwnt> ta
<Shu> gdzie?
<Dwnt> w sklepie 100 metrow od domu
<Shu> lol.
<Shu> a gdzies dalej sie wybierasz?
<Dwnt> w miesnym bylem
<Dwnt> z 1km

<luki> mam nowa definicje ironii losu
<luki> rozdawali nagrody na zakonczeniu za stuprocentowa frekwencje
<luki> jedyny czlowiek do odebrania nagrody sie nie stawil ;)

<gość> Jaka była reakcja waszych partnerów na wieść o ciąży?
<Madalione> kochanie idę do sklepu . to było 6 lat temu chyba wielka kolejka jest

<Nicola> tak se mysle ze z toba to bym dobrze miala
<Wiktor> no, miala bys co pozmywac
<Wiktor> co uprać i wyprasować

<i> Rozmowa w grze MMO..
<DYMEK19> elo, masz jakies zeczy na muj poziom??
<Phexio> ta, kolorowankę i słownik ortograficzny..

<sor> Odpowiedzi zaznaczajcie ptaszkiem.
<glos z sali> A długopisem można?

<Polsat> Nikola została odnaleziona dzień później w mieszkaniu bezdomnych.

http://bash.org.pl, http://cytaty.wklej.org, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz