30.1.09

Prezent

<Capota> laska chce mnie zabrać na obiad do swoich starych
<Capota> nie bardzo chce mi sie isc. Jak jej j powiedzeic ze wpadne w blizej ineokreslonej przyszlosci?
<Partyzant> po moim trupie?

<ja> mielismy zajecia dzis w jakims budynku co nigdy w nim nie bylem
<ja> zachcialo mi sie lac wiec szukam kibla
<ja> ale jakos nie mogelem znalezc wiec pytam jakiegos goscia co siedzial i czyal ksiazke
<ja> a koles do mnie 'damski czy meski?'

<ania> fajna masz klate
<michal> dzieki ty tez

<Piotrek> Największym moim problemem jest to, że muszę się ogolić.
<Piotrek> I... że tak powiem... ten problem NARASTA.

<ania> gdzie wy się w ogóle poznaliście?
<magda> w komentarzach na youtubie

<PxF> tylko ze tu w akademiku mi wyjasnia co i jak sie robi, gdzie sie klika i umiem rozwiazac wszystkie zadania nie wiedzac o czym one sa
<PxF> jakies "znalezc jadro w bazie macierzy"
<PxF> czy cos
<PxF> brzmi jak z gwiezdnych wojen

<filip>Cześć madziu,podobno kupiłaś sobie samochód, to prawda?
<magda> no tak ;)
<filip>jaki?
<magda>srebrny
<filip>marka jaka
<magda>yariska
<filip>aaa czyli toyota
<magda>być może, od rodziców dostałam więc nie wiem
<filip>a wiesz chociaż jaka pojemność?
<magda>4 osoby
<filip>lol...

<bogdan> Christmas time
<waldek> Dzięki, wzajemnie.

<iksik> co to: nie je, nie pije, a chodzi i żyje?
<łacik> hmmm... student?

<nauczycielka> podaj biblijny związek frazeologiczny
<inzagi> ty judaszu

<kontraband> ojciec wrocil z usa, pokazuje mamie ze kupil oryginalne levisy :D
<kontraband> mama oglada fajne fajne patrzy na metke a tam: 'made in poland'...

<Infobot> Z tej strony Infobot :) Ktoś z Twoich znajomych poprosił mnie, abym spytał jaki prezent by Cię ucieszył. Napisz do mnie: prezent odpowiedz ... zastępując kropki wymarzonym podarunkiem (np. prezent odpowiedz skarpetki), a ja przekażę informację o prezencie.
<Bartek> prezent odpowiedz kop w dupę;d
<Infobot> Przekazałem informację o prezencie. Mam nadzieję, że niebawem go dostaniesz :)
<Bartek> ...

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz