13.6.08

Zbiórka przed akademikiem

<m@lpa> ej chyba mam wirusa bo komp mi sie tnie...
<m@lpa> jak sprawdzic jakiego mam wirusa?
<qBs> przeskanuj dysk
<m@lpa> ok...
5 minut pozniej...
<m@lpa> i nic nie wykrylo... moze mam stara baze danych wirusow czy cos?
<qBs> a czym skanowales?
<m@lpa> nie wiem jak to sie nazywa....
<m@lpa> zaraz ci dam screena
<m@lpa> ok juz... tylko wrzuce na serwer...
<m@lpa> http://img143.imageshack.us/img143/1937/beztytuu2hz.jpg
<qBs> rotfl xDD

<tom uk> miliony Irlandczykow szukaja pracy w Polsce ...
<tom uk> ... w biedronce itp. za magiczne 4 tysiace pln brutto, hehehe!
<tom uk> Nic tylko goebelsowska propaganda w stylu PRL.
<jaaa> ok. Szukaja nie szukaja. Za 4000 zl ? Mozna tam juz tyle zarobic ?? Ej, cos nie tak przyjacielu.
<pepe> można, w 5 osób

<Omega> Ojcze niebieski...
<Papa Smerf> Czego?

<belfer>wszystkie nazwy alkoholi kończą się na -ol
<belfer>możecie podać jakieś przykłady?
<oni>metanol
<oni>butanol
<bertisz>jabol

<qmpl> klade na to lache
<qmpela> tez bym chciala ta powiedziec ale nawet mi to przez gardlo nie przechodzi
<jaa> lacha ci przez gradlo nie przechodzi?!:P

<owned> idzie ktos do budki z hamburgerami z ds 5 ?
<_ScOrPiO_> jak stawiasz to moge sie przejsc
<owned> to chodz
<jarek> ja tez
<jarek> a co jemy
<kuba1im> o lol
<kuba1im> uwaga uwaga !! owned stawia jedzenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<_ScOrPiO_> zbiorka parami przed akademikiem

<isim666> no no kubica 5ty
<papaj17> gdyby nie Kubica i Malysz to Polska nie byla by tak znana w swiatku sportowym, a tak prosze!! GO ROBERT
<0hanka0> Do tego trzeba dodac jeszcze naszych świetnych siatkarzy i szczypiornistow:):D
<ron> a takze murarzy i tynkarzy

<retro> Ale błyska z nieba! Będzie burza...
<Debart> ...albo aktualizują zdjęcia na Google Earth.

<wer> boli mnie kostkaaaa
<zort> ;(
<wer> ide sobie posmarwac jakism gownem xD
<wer> z/w
<zort> ok ^^ ja tam używam maści...

<wieon> bo wczoraj mi stara mowila zebym jej odebral jakas paczke z poczty a ja oczywiscie zapomnialem
<ola> widzisz, a ja używam tych żółtych karteczek, przykleję sobie na monitor i już wiem co mam zrobić
<wieon> ja tez kiedys uzywalem ale one po dwoch miesiacach sie odklejaja

<gbr> stary jak mozna bardzo szybko schudnac 5 kilo ?
<wish> kur$%^ utnij sobie reke

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz