12.6.08

Czy to zaskoczy?

janbofan:

Witam.

Do expertów mam pytanie,
choć oberwać mogę za nie.
Nie posiadam w TP linii,
tak więc szanse widzę mini,
że możliwe jest sprawdzenie,
czy zadziała urządzenie,
co w sekunde MegaBita
w moim kompie będzie witać.
Czy centrala telefonii
dane szybko dośc pogoni?
Jak to zbadać w mej sytuacji,
jak dokonać obserwacji?
Skąd mam wiedzieć bowiem o tym,
czy wynikną z tym kłopoty?
Czy istnieje na to sposób?
Czy wie o tym któraś z osób?

--

[…]

--

erich:

kup se menazke
jebnij sie w czaszke

--

marcin79:

> kup se menazke
> jebnij sie w czaszke

Aż mi się humor poprawił LOL

--

janbofan:

Czy nie można pytać rymem?
W czym widzicie moją winę?
Przecież zwykłe to pytanie,
czy odpowie mi ktoś na nie?

--

kubula:

janbofanie jeśli mogę
w skrócie trochę ci pomogę
nie masz linii, to rzecz jasna
wiec i nie masz pewnie gniazdka
A bez gniazda przyjacielu nie połączysz i modemu.
Bez modemu i bez gniazda linia będzie tylko trzaskać
A w dodatku bez synchronizacji
nabawisz się tylko palpitacji.
Morał z tego taki, że my kochani rodacy
Pomóc ci nie pomożemy, bo sami niewiele wiemy.
Zadzwoń pod błękitną linię i tam wypytaj o swą linię.
Zgłoszenie zostanie przyjęte i usłyszysz na zachętę
że wszystko załatwimy i do pana zadzwonimy.
A z tym to różnie bywa, taka to już nasza TP poczciwa.

:-)

--

janbofan:

Tutaj mylisz się kolego,
nie mam łącza aktywnego,
gniazdko jednak mam z przewodem,
tak więc można podpiąć modem.
Skąd mam ową puszkę białą?
Fona miałem i zostało.
Jednak z racji kosztów dużych,
które mogą nieźle wkurzyć,
T.P.S.A. pożegnałem
a komórkę powitałem.
Nie ma przeszkód żadnych więc dziś,
by do telepunktu pędzić
i zamawiać MegaBita,
tylko czy to komp odczyta?
Czy z powodu lipnych kabli,
będę musiał użyć szabli?
Czy wytrzyma ma psychika
czy dostanę szybko bzika?
Jak to sprawdzić, przetestować
czy nie będzie net lagować?

--

kubula:

Mój drogi przyjacielu
jest nas tutaj bardzo wielu
jednak nikt ci nie odpowie
czy to działać będzie tobie.
Musisz sam to przetestować
z Telepunktem się skontaktować.
Zrobią dla ciebie zlecenie
A to już naprawdę wiele.
Jeśli wszystko będzie cacy
Masz internet już na tacy.
Nie bez kozery i również bez liku
napisz nam, jaką opcję neostrady chcesz mieć, drogi użytkowniku.

--

[…]

--

janbofan:

MegaBita chcę jednego,
czy się zdarza, żeby jego
jakaś linia nie zdołała
migiem przesłać, się guzdrała?
Moim zdaniem to niewiele,
czy mam rację, przyjaciele,
że powinno mi to działać?
Jak to badać, jak ustalać?
Jaki wybrać? Skąd mam wiedzieć?
Czy to można przepowiedzieć?
Dajmy na to, jeden biore,
co gdy lagi będą spore?

--

kubula:

Nie powinno być problemu
z MegaBitem w twym hotelu
czy domostwie, jak to woli
mi to już się wszystko chromoli.
MegaBit nie wiele potrzebuje
wiec i pewnie u ciebie się zaklimatyzuje.

--

janbofan:

Dzięki za odpowiedź, bracie,
teraz powiedz o opłacie.
Czy megabit czy połowa,
cena jego jednakowa.
Tego pojąć ja nie mogę,
jeśli umiesz, wskaż mi drogę.
Hmm... Ciekawe, czy zadziała,
ma miejscowość bardzo mała...
Czy się Tepsa postarała,
by tu Neo zadziałała...

--

[…]

--

Pleban:

Jeśli dbasz o stan psychiczny,
a pytań o łącze masz wiele,
zadzwoń na tp infolinię,
i zamów wywiad techniczny.

--

janbofan:

Jak wygląda wywiad taki?
Czy przyjedzie gostek jakiś?
Czy do kabla sprzęt przyłączy,
zbada, zmierzy i rozłączy?
Czy też tylko tu zadzwoni,
będzie gadał farmazony?
Jeszcze jedno mam pytanie,
odpowiedzi pragnę na nie:
jak daleko od centrali,
mogę mieszkać tu w oddali?
Jak też sprawdzić, gdzie centrala?
Wiedza moja o tym mała...
Widzę problem jeden jeszcze,
taki, że przechodzą dreszcze.
Jak zamówić wywiad owy,
gdy brak tela mam chwilowy?

--

[…]

--

janbofan:

Wywiad taki chciałbym zlecić.
Czy ktoś mógłby mnie oświecić,
czy ruch taki jest możliwy
w telepunkcie mi właściwym?
Czy darmowa ta wizyta?
Czy mi wszystko to odczyta?
Nie zamówie przez blue line'a,
nie mam tela - rzecz zwyczajna.

--

janbofan:

Halo! Halo! Ja się pytam!
Czy darmowa ta wizyta?

--

Dzordz:

Tak! Darmowa to wizyta

Jeszcze jedna ciekawostka
by zagwustka się skończyła.
Wejdz na strone mój kolego,
wpisz w niej numer sąsiada najbliższego
a wyskoczy ci mój miły
czy w twym rejonie neostrady,
pójdą w zaparte czy działają bez skazy.

oto ci strone podaje
by ci człowieku bez neostrady
lepiej się już żyło.
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/internet/internet_w_domu/neostrada_tp/

--

janbofan:

Ładne zęby, masz kolego,
ciągle jednak nie wiem czegoś...
Na podanej wyżej stronie
przy wpisanym telefonie
widzę napis: "radę damy,
kable dociągnięte mamy".
Jednak jakość tychże kabli
wciąż ciekawi mnie, jak diabli.
Wszak marginy i tłumienia
nie zostają bez znaczenia.
Jak rozumiem, technik wjedzie,
w końcu da kres mojej biedzie.
W gniazdko włoży sprzęcik pewien,
czy tak będzie? Bo ja nie wiem.
Czy odczyta parametry,
decybele, kilometry?
Czy z pomocą takich danych
(na ekranie pokazanych)
monter da mi już opinie,
czy zadziała neo, czy nie?
Mowa wciąż o MegaBicie,
który zmieni moje życie.

--

Dzordz:

Nie denerwuj się i nie hamletyzuj,
idz do telepunktu a popędzaj bata,
zakup wymarzonego MegaBita
a stanie ci namiętnie klata

A gdy jednak ci ten Neon zrywać będzie
a głód parametrów technicznych będzie,
to odstąpi waćpan z tej umowy całej
bo dziesięć dni takowych na to przystaje
i bez kar i bez nędzy się obejdzie przeto
toż to nie dobrze? toż to za daleko?
Takimż regulamin jest i pozostaje,
wiedz nie peńkaj, wsiądz sobie w bryczke
zabierz z sobą swoją ulubioną piczke
i wymiataj to mieściny do swojej ulubionej,
tele-punkciny!

--

radekskl:

Ja od siebie jeszcze dodam,
choc juz konczyc temat szkoda,
iz ze problem rozwiazany,
to temacik zamykamy,
a choc smiesznie calkiem bylo,
spamu nam sie narobilo.
Choc ja nic do rymow nie mam,
to robicie je jak mniemam,
calkiem fajne lecz na sile,
na tym temat ten skonczylem:)

--

Dyzionnn:

Po "mądrościach" tutaj wielu
Mi zostało przyjacielu
Zadać jedno Ci pytanie
Licząc że odpowiesz na nie
Wię uderzam w tą lirykę:
Którz tak zbabrał Ci psychikę ??

--

pcmania:

pomin to całe o TePsie gadanie
bo to przeciez straszne dranie.
moc jest przeciez sieci roznych
co do tepsy sie wkradaja i internet tanio daja
Netiaa przeciez lacz ma bez liku
zaklikaj do nich i bedzie po krzyku

--

Edekziom:

Wy pierdalać skuwysyny bo zje bane macie rymy

--

[…]

--

amks:

jak panowie to czytałem, to sie kurka posikałem :D LOL :D :D :D

--

[…]

--

Gelus:

Część II.

Nikt wtedy prawie nie wiedział
kto za sterem tepsy siedział
żabojady go objęły
no bo pakiet akcji wzięły
gdy się ludzie dowiedzieli
great investor - powiedzieli
wszakże rolą telekomu
podpiąć neta w każdym domu
Francja kasę na to dała
bo się zrekompensowała
za wojenne danie ciała
gdy pomagać Polsce miała...

I ludziska uwierzyły,
że Telecom będzie miły
że modemy te francuskie
będą lepsze niźli ruskie
że zapewnią im transfery,
których nigdy nie widzieli

Wtedy padła neozdrada
zadzwoniłem do sąsiada
był on specem od IT
takim dobrym jak E.T.
sąsiad wydał mi diagnozę
przeinstaluj pan windozę

windozy instalowanie
to bojowe jest zadanie
pomyślałem, reinstalka?
przecież to jest tepsy działka
by mi w neo asystować
i awarie niwelować

infolinię wykręciłem
i się kurna zaskoczyłem
bo choć ciągle wykręcałem
wciąż zajęty sygnał miałem
przez pół dnia wciąż próbowałem
aż słuchawkę rozje**łem

Party Line tak ją nazwali
ci co jej nie szanowali
O tym wtedy nie wiedziałem
Bo opinii swej nie miałem

Po trzech dniach się dodzwoniłem
i reklamację złożyłem
to niestety nie pomogło
i telepsa nie przemogło

Nikt tu do mnie nie przyjechał
Tylko mnie konsultant zjechał,
że wydzwaniam doń za często
że on ma na linii gęsto
bym instrukcję sobie czytał
o głupoty się nie pytał

Tak mijały mi miesiące
sierść zmieniły se zające
ja na forum to trafiłem
i się w końcu obudziłem

Wiele poczytać musiałem
aż się w końcu dowiedziałem,
jak odpalić neozdradę
by dawała sobie radę

kilka kroków tobie dam
bowiem doświadczenie mam

ten program co tepsa dała
i wanadoo go nazwała
nie instaluj nigdy tego
bo masz buga gotowego
wcale go nie potrzebujesz
login sam se powpisujesz

nigdy nie kupuj sagema
bo to jedna wielka ściema
kup asmaxa lub drayteka
choć to prawie hipoteka
sagem mydelniczką zwany
to jest sprzęt bardzo zjeb**y

cała reszta to błahostka
choć dla tepsy to zagwostka
jak ustawić tobie linię
abyś dobrą miał opinię
o usłuchach telecomu
kiedy neta masz już w domu...

nigdy tepsy nie bój się
nigdy nie poddawaj się!

--

[…]

--

Cirit:

konwersacja nieskończona
oto dowód ze trwa ona :

Ma sytuacja był chora
bo nie mialam takoż fona
a ze chciałam neostrade
to mślałam, ze da rade
Ale wały powiedziały
neostrady ci nie damy.
załóz fona - przykazali
to mi w zamian chłam sprzedali
bez przewodu ichnie łacze
jest od trądu znacznie gorsze.
Dałam info, ze nie działa
ale z tego wyszła chała.
3 godziny głupiej gatki
zwyzywaliśmy swe matki.
W końcu mi na kablu smiga
ale w kólko dioda miga
sie zawiesza co kwadransik
neostrada - kiepski lansik.
Reset ciagle jest konieczny
i telefon mam zbyteczny...
Dzwonia jakies baby głupie
chyba sobie netie kupie

--

patgaw:

no coź zrobic - temat wyczerpany
no chyba żebysmy zaprosili tu piekne damy
w formacie jpg - czy jak to tam sie zwie
janbofan temat zapodal dobry, rym stał się motywem przewodnim
kolega co zaproponowal kupno manatki - chyba ma za scisle gadki
bowiem rymem pisac nie umie - wiec szybko zginie w tłumie
janbofan - moze zdaj nam tu relacje, jak tam przez wakacje
dziala tepsa tobie - czy jestes z niej zadwolony, bo chyba to udreka dla twojej zony?
Dzordz zeby faktycznie ma fajne - mogl by na nie wyrwac panne
Edekziom rymem zaskoczyl, prawie zem se wydłubal oczy
łysol hiphopowiec niezly, tylko swoje wersy, sciga chyba od jeden 8 L - zreszta ch*j to wie.

Forum Neostrada.info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz