1.6.08

Lubię wypić piwko…

<corrent> cipa
<corrent> cipa
<corrent> cipa
<corrent> cipa
<patryk> ?
<corrent> cipa
<patryk> nie łapie
<corrent> I nigdy nie złapiesz!

<buri> Ty patrz na opis Goski<lol>
<Swist> Ma zw i opis "z psem", nie widze w tym nic dziwnego...
<buri> tak tylko ze jej maz jest policjantem

<kalik> ona ma piekne oczy, jakimi slowami moge je podkreslic?
<aliB> hmm, a moze podejdz do niej i zapytaj sie czy ma mape, najprawdopodobniej odpowie: a po co Ci? wtedy zniewaljacy z nog txt: bo sie zgubilem w Twoich oczach.
<z3r0> badz bardziej nowoczesny
<z3ro> zapytaj sie czy ma GPS

<Aramroth> telezakupy rzadza
<Aramroth> "to niedawno wynaleziona metoda od wielu lat z powodzeniem stosowana na calym swiecie"

<ja> lubię wypić piwko góra dwa
<ja> ewentualnie siedem

<hubal> przyjdziesz dzisiaj na ognisko o 7??
<zgred> no moge przyjść
<hubal> ale będziesz pił co nie??
<zgred> nie kurwa, podkładał

<skkf> :]
<zmk> kij ci w oko!
<skkf> .]

<Kate> Nawet spam przestał do mnie przychodzić. Może coś nie tak ze skrzynką!?
<Maxi> Zrozumieli, że nie ma sensu - penisów nie powiększasz, amerykański angielski cię nie interesuje...
<Kate> Z pierwszą częścią bym polemizowała...

<zuzia> burza, leje deszcz,stoimy ukryte w ciemnym zaułku,
<zuzia> przechodzi wielki facet z ogromnym śrubokrętem Uciekłyśmy do sklepu
<zuzia> pijemy Tymbarka - napis :”to dopiero początek”...

<Weedo> nie wiem czy przyjdzie, chyba umówił sie z jakas dupa
<Anka> Ja mu dam dupy...!
<Weedo> ...

<lotta> ja nie mogę wziąć ślubu kościelnego
<daria> czemu?
<lotta> nie mam bierzmowania...
<daria> ooo, to nie masz 3 imienia :/
<lotta> ...
<lotta> ale mam nick

<antek> qrcze ale lipa
<vermaden> co tam?
<antek> moja dziacha nie chce brac tabletek bo mowi ze przytyje :/
<vermaden> powiedz jej ze jak nie bedzie brala to pewnego dnia przytyje o wiele bardziej
<antek> ...

<kandziu> ok ja ide robic zadanie z polaka a ty pij dalej
<kandziu> pijaku
<kandziu> alkoholiku
<kandziu> studencie :P

<Marcel> jaki serial?
<Ola> szkoda gadać
<Marcel> no dawaj
<Ola> szkoda gadac
<Marcel> ja różne dziwne rzeczy oglądam
<Ola> ku*wa
<Ola> taki tytul ma :D
<Marcel> ku*wa?
<Ola> nie
<Ola> "szkoda gadac" :P

<jacek> okej, spoko, a ja nie mogę chodzić ;]
<grub> gratuluje..
<jacek> juz nie gram w piłkę. zbieram na zestaw do golfa
<grub> zestaw do Golfa- 3 glosniki, subwoofer do bagaznika, folia przyciemniajaca na szyby, blyszczacy dres, duzy spojler..

<forest> jesli szef nie zmieni swojego zdania to bede musial spierdalac z tej firmy
<veneoth> a co powiedzial?
<forest> zebym spierdalal z tej firmy

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz