20.5.08

Pisz!

<gnap> a ten wasz nowy nauczyciel to duzo pyta ?
<mania> no nawet, prawie 30cm

<Arti> Gdy komputery pojawiły się w Polsce, pochodzący z angielskiego neologizm "kliknięcie" długo nie był akceptowany przez wielu ludzi, którzy woleli istniejące już w języku polskim określenie "mlask" lub "mlaskanie".
<Iwo> cze !! pomlaskasch ??
<Arti> haha

<Aru> Skąd Ty w ogóle jesteś ?
<Ishil> Mazury
<Ishil> Pisz
<Aru> co mam pisać ?
<Ishil> obok śniadrwy
<Ishil> brama do krainy tysiąca jezior
<Ishil> PISZ
<Aru> ale co ?
<Ishil> Pisz !! Pisz !! Pisz !!
<Aru> no ale kurwa co ?!
<Ishil> PISZ
<Ishil> P I S Z
<Ishil> PISZ PISZ PISZ
<Aru> no wiem, ale kurwa co mam Ci napisać ?!!
<Ishil> ja pierdole, PISZ – takie miasto !!
<Aru> no to było tak od razu !

<bil> poprzestawiaj sobie literki w słowie STUDNIÓWKA
<bil> wyjdą DNI KUTASÓW

<Gaza> dzisiaj dwóch kolesi ustąpiło mi miejsca w busie:D
<Kindziak> i co zmieściłaś się? ;>

<Snibril> Może mi ktoś doradzić jakąś grę, która może się spodobać drugiej połowie??
<Be[a]ry> Wstępna.

<???> czesc jak mash na imie i skont jestes
<ja> Lukasz, Szczecin
<???> rozszesh troche
<ja> L u k a s z

<riko> Hey. We’re talking bout 2 hours but I still don’t know where are you from. ;) [Hej. Rozmawiamy już chyba dwie godziny, ale ja cały czas nie wiem, skąd jesteś].
<ogarevitsh> Poland. What about you? [Z Polski. A ty?]
<riko> Kurwa...

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz