14.5.08

Austriacka matura

<nasa> nie ma to jak automat do snickersów, wrzuciłem kasę, tyle ile trzeba, wcisnąłem to co chciałem i czekam, na wyświetlaczu napisane, "please wait", wiec czekam, tak z 20 sekund, myślę sobie coś się zacięło, kasa poszła sie jebać, aż w końcu coś zapiszczało i zmienił sie napis na wyświetlaczu ... "na co czekasz?"

<bitek> wpada kumpel do parku, ze swoją dziewczyną
<bitek> ja standardowo do niego "a ty tu po co?"
<bitek> a on "dupe przyszedłem przewietrzyć"
<bitek> sie wszyscy krzywo spojżeli na jego dziewczyne a ona się zawstydziła biedaczka...
<kaukaz> Owned...

<malboro> No i znowu nam z angola jakąś debilną domówkę zadali
<katarzyna> ...domówkę?!
<Sorbet> no a co konkretnie?
<malboro> Napisać poetycki wiersz o tych cholernych ślicznych wiosennych kwiatach
<MrocznyZdzisiek> Uch...nie martw się- wszyscy przez to przechodziliśmy :/
<malboro> no a właśnie, zna ktoś rym do
<malboro> flower beauty?
<Sorbet> Hmmm
<Sorbet> Call of duty?

<test2008> pytanie z austriackiej matury z matmy
<test2008> Pan Józek i Pani Lodzia mieli trójkę dzieci (Mariusza, Justyne i Bogdana). Pan Józek z córką Justyną ma dwójke dzieci (Bolka i Lolka). A pani Lodzia z synem Bogdanem aż pięcioro (Marysie, Danusie, Edysie, Zdziśka i Mietka). Ile łącznie braci ma Mariusz ???

<eVo> Grasz z nami w nogę?
<TOMcki> Na którym serwerze?
<eVo> ...

<dragon> Kocham mój komputer, bo mogę w nim mieć totalny bałagan, na pulpicie, w każdym folderze i nikt nie będzie kazał mi tam sprzątać

<luzi> moze mi ktos powiedziec dlaczego nie dziala mi kopiuj i wklej?
<denis> za mało kleju
<denis> musisz naślinic
<matrach> za mało kopiowałeś i zardzewiało

<ume> Chcesz ciasteczko?
<ofni> nie dzieki mam ich pelne foldery

<kowal>Robotnik wykonuje swoją pracę w 4 dni i 5 godzin. Pijany robotnik tą samą pracę w 7 dni i 8 godzin. Na budowie pracuje 7 robotników i 1 majster nadzorujący. Majster przychodzi trzeźwy na budowę co 3 dzień, a do sklepu monopolowego jest 13 minut biegiem. Oblicz zysk sklepu monopolowego, gdy budowany jest dom dwukondygnacyjny?
<miodek> czy jest obok toy toy?
<kowal> nie, tylko krzaczki
<miodek> a duze liscie do podcierania tylka?
<kowal> średnie
<miodek> hmmm....
<miodek> obliczajac elastycznosc lukowa dla danego srodowiska naturalnego, wzrost popytu konsumentow na papier, nie jest rownoznaczny z podażą producenta. Jesli uwzglednic wzrost cen produktow srednio o 5 % - bedzie to kolidowac z imperatywami zalozonymi przez nowoczesną spolecznosc konsumentow. Dlatego tez wnosze ze nie da obliczyc sie zysku marginalnego i kosztow alternatywnych dla przedstawionej mi sytuacji
<kowal> spierdalaj

<Nowku> btw nie wiem czy istnieje osoba która ma więcej "chorób i ulomności" wypisanych niż ja i dostała kategorie A
<Tuszczyk> lol
<Tuszczyk> moje gratulacje
<Nowku> thx
<Nowku> "astygmatyzm nadwzroczny mieszany obu oczu" co to kurwa jest
<Nowku> czy to znaczy ze widzę przez ściany?

<jasmin> kupilam sobie sliwkowy tusz.
<chichot> do drukarki?

[rozmowa z dnia 8 marca 2007 r.]
<kucharz> dzisiaj jest dzień nie byle jaki
<wojas> dlaczego?
<kucharz> bo odrobiłem pracę domową z matematyki

<kasia> ależ mam zabójczą tapetę! ;D
<feratoin> gdzie?
<feratoin> na twarzy?
<feratoin> jak ktos polize to umiera?

[rozmowa na temat samochodów]
<Brzoza> no ale jak ma sie 5-6 tys..to już można coś ładnego dla siebie znaleść
<Brzoza> na początek
<KFR> noo
<KFR> ja 5-6 koła to bym zainwestował w coś co by mi dało zwrot z zyskiem
<KFR> tylko nie wiem co :P
<Brzoza> filatelistyke
<Brzoza> a jeźdźij mpk
<Brzoza> :P
<KFR> hehe
<Brzoza> koniec marzen..czas zejsc na ziemie ;]
<KFR> nooo
<Brzoza> kiedy pijemy??

<alan> czytaliscie na DI, byl atak na root serwery, 2 padły
<igo> no chello tez nie dzialalo, przynajmniej w wawe
<sol19> w krakowie lezalo i kwiczalo, powtierdzam
<monkey666> chello gdansk tez lezalo i kwiczalo
<mareczek> w bytomiu tez, moja kobita lezala i kwiczala...

<Kubusz> No i...?
<Exel> No i nic, pustka, empty, brak, deficyt, zero, kaczynski...

<Ana> U R leaving?
<me> yeah, i have exam in GDA
<Ana> Wish U luck
<me> I will not thank U
<Ana> ????
<me> In Poland when somebody wishes U luck on exam, U say "i will not thank U" to not bring bad luck
<Ana> Ok, so I hope U will not pass
<me> ...thanks :/

<magdziola> jutro do pracy... nareszcie sobie odpocznę:)

<76242**> opish siebie ?
<EvIL> Data urodzenia: 06.12.1990
<EvIL> Wzrost: 180 cm
<EvIL> Kolor oczu: #4040FF

<Bunia> a gdzie bylaś jak cię nie bylo??:D
<Bastylianka> no nei wiem czy mozesz wiedziec ;d
<Bunia> heheh
<Bunia> dobra nie pytam
<Bunia> a umylaś ręcę??
<Bastylianka> nie no bo sobie pomyslisz ze niwiadomo co robiłam.. lol listonosz byl ;d
<Bunia> teraz to sobie niewiadomo co pomyślalem:/

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz