2.5.08

Górną na dolną [hardcore]

<combo> a wiesz że kobiety są jak sinus: są zmienne, ograniczone i mają okres :D
<ewcik> siedź cicho kutangensie

<Mrozu> haha, nie uwierzycie
<Mrozu> kolezanka mi opowiada, jej mama pracuje w ZUS'ie i wymieniali monitory na dziale na lcd
<Mrozu> koles zabiera stary monitor
<Mrozu> a tu nagle jej kolezanka krzyczy
<Mrozu> hola!hola! ja mam na pulpicie dokumenty!
<Mrozu> :)

<korba> co za ludzie ;/
<korba> nawet termometr nie moze wisiec za oknem bo ci go zajebia
<travis> zobacz czy ci gdies nie spadl, a ja sprawdze na allegro

<GrimlocK> w Krakowie raz bylem [;
<GrimlocK> miasto fajne
<GrimlocK> chociaz Torun lepszy bo mamy kopernika ?
<kev> a my lajkonika
<GrimlocK> ale kopernik jest znany na calym swiecie
<kev> lajkonik tez
<GrimlocK> o! i pierniki mamy
<kev> wawel
<GrimlocK> mam kolo 15min do sklepu fabrycznego kopernika z buta
<kev> a ja mam 10 min z buta do głównej wytwórni Wawel'a
<GrimlocK> a na przeciwko kopernika jest…nestle [;
<kev> na przeciwko wawelu jest Unimil i Galeria Kazimierz
<GrimlocK> no to kawalek za nestle i kopernikiem jest Galeria Copernicus
<kev> a ja mam Sukiennice
<GrimlocK> ale tego co teraz napisze nie pobijesz
<GrimlocK> TORUŃ MA……RADIO MARYJA!
<kev> wygrales

* Przychodzi ~Ania_19cm
<Damianoz> LOL

<mario> zeszcze sie
<mario> zemszcze*

<piotr> Ja kupuje prezerwatywy wyłącznie czarne
<piotr> a wiesz dlaczego?
<thetwoo> nie
<piotr> bo czarny wyszczupla:>
<thetwoo> a wiesz, ze czarne gumki maja na koncu kod kreskowy jak sie je rozwinie??
<piotr> a nie zauwazylem
<thetwoo> widocznie do konca nie rozwijales…

<mateusz> potrzebuje jakichs ciekawostek o Francji, pomozecie?
<kurczak-zniszczenia> Francja sklada sie z 95 departamentow
<zubr_zaglady> najnizszy punkt lezy w delcie Rodanu i ma 2 m.p.p.m
<mateusz> a moze cos o czym nie kazdy wie?
<zdzislaw> Francja od tylu to Ajcnarf

<mlody> hej, co to jest keks grupowy?
<apsik> keks grupowy
(niem. gruppen keks, ang. group cakes) ciasto biszkoptowe z bakaliami podawane kilku osobom jednocześnie
<mlody> ; mialo bys seks

<ala stela> ty jutro masz zajecia?
<Gekiyaku> nom
<ala stela> hhehe do której?
<Gekiyaku> do 15.15
<ala stela> hhehee
<ala stela> a ja mam do 12.25 A POTEM JADE DO MAKRO
<Gekiyaku> supcio
<Gekiyaku> HEJ PRZYGODO!

<Hubi> a w ogole kaczynski zlamal prawo konstytucyjne, dzisiaj na wosie wyczytałem:
<Hubi> Art. 126.
<Hubi> 1.Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej jest najwyższym przedstawicielem Rzeczpospolitej Polskiej (…)

<Fokus> piszcie cos
<Fokus> ;)
<bacik009> cos
<hess_PPPP> cos
<maniek> cos
<Venom> karboksyzyna

<barnaba> no chcialbym oglosic ze dzisiaj jest dzien aids…
<kulej> wszystkiego najlepszego

<andr> cholera… ledwo zipie
<salami> a ja ledwo rarze

<kamila> haha, stalam na targu w kolejce po ogorki, a koles przede mna kupil 12 bananow ;p jak jakis malpiszon czy cos ;p
<suwol> a po co ci byly ogorki?
* kamila has quit IRC (Ping timeout)

<Alien_Deg> czas sie wziasc za jakas robote
<Alien_Deg> ide spac
<Alien_Deg> narazie wszystkim

<LordHrabula> podobno w nowym IE ma byc licznik pokazuajcy ile osob aktualnie przeglada twojego kompa

<cz3siu> to masz jutro ta biologie?
<piękna> nie ma mamy jest z facetem jakimś
<cz3siu> AHAHAH
<piękna> tzn nie, mamy z jakimś facetem chyba*

<Surfer> umiesz założyć górną wargę na dolną?
<panna> no ta
<Surfer> a dolną na górną?
<panna> no ta
<Surfer> a lewą na prawą?
<panna> <strzał_w_pysk>

<krzywy> Co Cię w końcu skłoniło do oświadczyn?
<broh> Zdjęcie USG...

<marmoth> Pani Rzecznik Praw Dziecka podała się wreszcie do dymisji
<marmoth> 39 milionów Polaków odetchnęło z ulgą
<sviton> ... i 1 Teletubiś

<Rychu> Twoja stara ciagnie pasek informacyjny na Tvn24

<[G]Simon> Brat właśnie wrócił z wymiany z Węgier, miał praktyki w elektrowni jądrowej.
<[G]Simon> Nie chce ktoś kupić Uranu?

<nixon> i wanna dance with you xd
<ogier> dobra, muw po polsku -.-
<ogier> w wannie to ja sie kompie..

<@mkay> lepiej z pizdy nie wychodzic, niz po wawie codzien chodzic!
<@mkay> ;)
<@mkay> [;
<@ftpd> Lepiej chujem mieszać ciasto niż warszawskie zwiedza miasto.
<@mkay> lepiej jebac psa na trawie, niz osiedlic sie w warszawie!
<@arachnist> mkay: zoofil
<@ftpd> Lepszy w łóżku murzyn żwawy niż pochodzenie z Warszawy.
<@mkay> lepiej zostac zoofilem, niz warszawe dotknac kijem
<@ftpd> Lepiej się grzebykiem golić niż do Wawy wypierdolić.
<@mkay> hehe
<@mkay> 'twoja stara pochodzi z warszawy'

<Budyn> ja tam w yeti, równouprawnienie i potwora z loch ness nie wierze

<Knot> pojde do dziakana, powie mi ze nie
<Knot> pojde jeszcze raz
<Knot> potem kolejny
<Knot> potem wezme dr jednego ze soba
<Knot> zeby powiedzial cos od siebie
<Knot> potem napisze pismo
<EliTa`> wal od razu z grubej rury
<EliTa`> przyjdz z mama

<Blondi-80> to narazie Norbi
<Master> k....a skont wiesz ze mowia na mnie norbi
<Blondi-80> bo masz na imie norbert nie ?
<Master> aha
<Master> dobra to do zobaczenia

<sap> jak mu napiszesz sms'a, żeby wpadł do Ciebie na piwo, to przyjdzie wcześniej niż raport.

<magoo> codziennie wracając z pracy z nocnej zmiany brałem setkę wiśniówki i tymbraka wiśniowego
<magoo> dziś nie miałm tyle hajsu i kupiłm tymbarka tylko
<magoo> otwieram kapsel, a tam napis "tylko tyle ?"

<piotrunio> sluchaj, od nas taka kolezanka
<piotrunio> tzn. kolezanka to za duzo powiedziane
<piotrunio> taka cipa glupia z naszej grupy
<adas> lol ;-)

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz