27.6.12

Zalany laptop

witam
koleżance dzisiaj zalał się laptop piwem od razu do mnie zadzwoniła, że jej coś poradzić, więc zrobiłem tak :
- wyczyściłem ciecz z klawiatury i z pomiędzy klawiszy, troszkę odczekałem i laptopa odpaliłem, laptop chodzi (cieczy nie było dużo), czy fakt, że laptop chodzi już 2 godziny świadczy o tym, że nic się nie zepsuło?
Kacpererek

[...]

Niekoniecznie. Najlepiej byłoby go rozkręcić i osuszyć wewnątrz.
Po zakończonej robocie nie zapomnij poprosić o buziaka. ;)
d2uriel

no juz nie jestem u niej i dostalem buziaka za robote i sie zastanawiam czy sie nic nie stanie dalej
Kacpererek

To już zależy od Was. Jak się sobie podobacie, to możecie iść dalej... :E
d2uriel

Forum PCLab

1 komentarz:

  1. miłość z zalanego laptopa, tam mam rozumieć tą rozmowę :D Chyba to nie mój poziom abstrakcji :P

    OdpowiedzUsuń