12.6.12

Obrazkopak 178




























Superbar


Raj Gangstera


Bar Fantastyczny




























Wkurza mnie ta suka














Władziu, wyjdź za mnie. Sergiusz












Oczywiście, że umiemy




















Idźcie w d… z waszym złym nastrojem
D…








Gdy widzę to stare zdjęcie, łza mi się w oku kręci!
Unikatowe zdjęcie z początku 1962 r. Ronalda Reagana opiekującego się Brackiem Obamą.




– Szukam Krystyny Stewart.
Młoda kobieta ze „Zmierzchu” ze skłonnościami zoo- i nekrofilskimi.
Aaa, i uśmiecha się tak…




Esemesowanie podczas jazdy zabija.
Więcej porad drogowych – wyślij SMS o treści „bezpieczeństwo” na 79191




Ruch antywojenny






























Jak bardzo jestem leniwy
[wartość]
[wartość]


















O, k…!








Idź być grubym gdzie indziej.


Ulica Hakera






Dzień 45: Zdobyłem zaufanie Niemców.
Cały czas nie wiedzą, że jestem niedźwiedziem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz