6.5.12

Obrazkopak 173




1. – Tato! Nauczyciel powiedział, że na teście odwaliłem kawał dobrej roboty.
– „…Dobrej?!”
2. cudowny
idealny
wspaniały
dobry
buuu
opuszczony
OK














Oddawaj pieniądze, suko





wykresy erotyczne, seksowne






Chcesz obrócić?

dvd, cd, mp3, stragan

nestea, coca-cola, pies, dog



mistrzowie logistyki



























vsem pizdec

serwerownia, wc, centrala, centralka

ścieżka rowerowa



król karate



nissan, panda, siedzenia

duży, wielki, ogromny plecak

samochody do ślubu

smutny budzik

wanna, mistrzyni logistyki



ziemniak penis



kot, gołąb


Kasiu,
ja ciebie
w d… j…em

pms, rejestracja

pomnik, monitor

kobieta na stacji benzynowej, paliw

bejsbol

tom cruis, 1986, 2012

e.t. bułka, obcy

kszulka, polska, odwrotnie, flaga, barwy, kolory

sin b, tan b, cos b, cosbie

który to narysował, tablica, pani, szkoła

fuuu fighters

kot, przejdziesz mi poziom, xbox, konsola, pad



dzisiejsze przysięgi, ja, egoista, biorę ciebie, moja naiwna ofiaro za żonę, i ślubuję ci, że w dobrej i złej doli będę troszczył się wyłącznie o siebie i że nie opuszczę ciebie tak długo, jak długo mi będzie z tobą wygodnie


Moja przemowa maturalna:
„Chcę podziękować Google’owi, Wikipedii, i temu, kto wynalazł kopiowanie i wklejanie. Dziękuję”.


Pogoda na dziś: Idealny dzień na wagary
Pogoda na środę: I ten, kurczę, też.


Prosimy nie drukować dużych prac (jobs)

jack gyllenhaal, lakers, dziewczyna, girl, woman

exakta, najbrzydszy aparat fotograficzny na świecie, aukcja, allegro

gdzie się znajduje ośrodek kontrolowania moczu





iphone 5, lód, ice cream

trollface, troll, girl, dziewczyna, face

koń w domu, drzwi

strefa złamanych obcasów

spszedam


Not for use in water – nie używać w wodzie










– Koleś. Jesteś koalą.
– Kiedy?

barack Hussein obama, śnieg, dziecko, snow, kid, snowball, śnieżka


Jedź ostrożnie. Mamy dwa cmentarze i żadnego szpitala.

sokista poleca tymbark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz