27.11.11

Sami liderzy branż

<Sowek> i studiujesz ta technologie produkcji czy cos takiego?
<Yxi_Dyxi> informatyke i industrial engineering
<Yxi_Dyxi> czyli inzynierie produkcji
<Sowek> i ile chcialbys w przyszlosci zarabiac?
<Yxi_Dyxi> zalezy czy na truskawkach czy przy segregacji

<bom3r>cze, mam problem. jak odpalam silnik w aucie to cos mi stuka. wiesz jak temu zaradzic??
<monk>podglosnij radio

<magda> Ej jesteś jeszcze?
<magda> Mam takie pytanie do ciebie bo akurat ty jesteś dostępny. Czym zmyć krew z bluzy?
<slepy> zimną wodą z mydłem
<slepy> zwłoki zakop w dole z wapnem
<slepy> a samochód ofiary najlepiej spalić, w zatopionym zostają odciski palców
<magda> na razie

<tyna> Telefonu nie mogę znaleźć.
<tyna> Puść mi strzałkę.
<nika> ------------->

- kocham Cię
- co ?
- kot mi przebiegł po klawiaturze.

<Orange> dzień dobry tutaj [**** ****] [bla bla], jako że płaci pan systematycznie rachunki
<Orange> mamy do zaoferowania atrakcyjną ofertę ...
<ja> dziękuję, nie jestem zainteresowany
<Orange> ale dlaczego? nie chciałby pan płacić mniej za rachunki?
<ja> nie chciałbym
<Orange> a dlaczego?
<ja> jak będę płacił mniejsze rachunki to wasza firma będzie miała mniej pieniędzy ze mnie
<ja> jak będzie miała mniej pieniędzy to będzie mogła mniej przeznaczyć na pensje dla pracowników
<ja> i nie wykluczone, że dla pana akurat ich braknie
<Orange> yyyy aaayyy w takim razie życzę miłego dnia, do widzenia

<azcim> jak tak patrze na oferty pracy w internecie
<azcim> to w tym kraju zatrudnic mnie chca sami liderzy branz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz