18.10.11

Obrazkopak 145


1. – Zgodnie ze statystykami jedna na trzy osoby to ciota.
2. – Ja nie jestem ciotą.
– Ja też nie.
























Męska, damska







t.hanks
Thanks – ang. dzięki


















Job application – ang. podanie o pracę









Rihanna

Kirsten Dunst




1. – Gdzie jesteś?
2. – Jesteś tu?
3. – O Boże! O mój Boże!
4. – Czekaj, czy to nie jest…
5. – Ha ha, to keczup, brachu!
6. – He he he! Ożesz ty!
– Ha ha ha!

Areszt śledczy Białołęka, wyniki wyborów, głosowania

więzienie, Białołęka, wyniki wyborów, głosowania

jak wkręcić się na imprezę i dać czadu


1. – Mój ojciec jest aktywistą – działa na rzecz praw kobiet.
– Ojciec?
– Tak.
2. – A nie matka?
– Nie, ojciec by na to nie pozwolił.





przemianowanie placu Trzech Krzyży na plac Palikota

jak pożyczyć stówę

jak koledzy wołali na Urbańskiego







kontrola legalności oprogramowani


Konik morski

nie piję, bo zbieram na malucha




Jestem tak zły, że aż zrobiłem ten znak


Ten znak miał być pusty


Teraz żałuję, że wybrałem trzymanie tutaj znaku cały dzień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz