15.6.10

Laser się skończył

<mentor> Bardzo ładne :) To śnieżenie specjalnie dodane?
<Logos> Śnieżenie spowodowane jest zastosowaniem numerycznego całkowania wartości radiometrycznych w raytracerze. Pracuję obecnie nad metodami redukcji wariancji.
<mentor> aha

[pigi] Zarejestrowałem się jako bezrobotny.
[sosna] Jaki masz login?

<Mario> W ogole wiecie ktora ta Kaska? Ta ostra dupa z naszego osiedla.
<Ryba> ta, no fajna jest.
<Zyga> i co z nia?
<Mario> Od wczoraj jestesmy razem ^^
<Zyga> o graty
<Ryba> ne no ladnie Ci sie trafilo
<Adam> ostro pojechales xD
<Dj> nice nice
<Spaidi> a ona wie o tym?

<pieron> najlepszym przyjacielem faceta jest pies !
<krzem> a kobieta ?
<pieron> walczy o dziewiate miejsce z lodowka ...

Bzyku: No i kwiaty jej dałem ostatnio...
Panic: Kwiaty?
Bzyku: No wysłałem jej kartkę z różami na maila!
Panic: To jeszcze linka do YouTube'a jej wyślij i powiedz, że w kinie byliście...

<magda> możesz mi coś wydrukować?
<KJ> sorry, tusz mi sie skonczyl...
<magda> przeciez ty masz laserowa drukarke!
<KJ> no tak
<KJ> ale laser mi sie skonczyl
<magda> aha, no spoko to pa :*

http://bash.org.pl, http://dobredowcipy.blox.pl, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz