16.9.08

Lepiej

<i> Tomasz Lis zapowiada swój program w TVP2
<Lis> Już za kilkanaście minut, po "Kulisach M jak miłość", P jak Pedofilia.

<lepek> powiedzialem dziewczynie ze nie moge wyjsc w sobote ...
<lepek> pojechalem na impreze
<lepek> wypilem troche
<lepek> wyrwalem fajna dupe ona tez miala juz troche wypite ...
<lepek> wszytko fajnie chetna na wszytko wiec wychodze z nia
<lepek> troche jasniej sie zrobilo patrze a to moja dziewczyna ... ;/

<karzys> to bierzesz w koncu ta swoja Agnieszke na impreze?
<r3m> a po co brac drzewo do lasu? ;]
<krzys> no to po co isc do lasu skoro ma sie drzewo w domu?
<r3m> zeby pooddychac swiezym powietrzem =D

<lenar> ale się dziś źle czuję...
<pionier> czemu?
<lenar> kolega wczoraj wpadł i piliśmy pół nocy żeby mu nastrój polepszyć
<pionier> tak w środku tygodnia, a co mu się stało???
<lenar> no przecież mówiłem, że kolega WPADŁ!

<ja> mój dziadek zagiął mnie dzisiaj ;d
<ja> dzwoni ktoś do drzwi dziadek otwiera
<ja> i jakiś koleś do niego "Jestem biedny"
<ja> a dziadek "ja też" i zamknął drzwi ;d

<Eva> Hipermarket, dział z ciuchami - przebieralnie
<Eva> Pod jedną z nich tkwi zniecierpliwiony facet
<Eva> Zdenerwowany rzuca głośno "No? Przymierzyłaś to już do jasnej cholery?"
<Eva> A ze wszystkich przymierzalni dobiega chóralna odpowiedź "Jeszcze nie! Jeszcze nie!"

<nieznajomy> jestem mariusz lat 16 szczecin
<nieznajomy> poklikasz
<Zet> cześć a skąd masz mój numer??
<nieznajomy> z listy szukaj znajomych
<Zet> acha.... ale chyba się nie znamy co
<nieznajomy> chyba nie ale mozemy sie przeciesz poznac
<Zet> aa a gdzie mieszkasz w szczecinie??
<nieznajomy> tak
<Zet> ale miałam na myśli w której części szczecina :P
<nieznajomy> a sorry zachodniopomorskie
<Zet> buhahah lol <rotfl>
<nieznajomy> a co ty tez

//ogloszene na naszym forum//
<maslo>Programista Php z pokaznym konstruktorem poszukuje dziewczyny z classą i dwoma dużymi obiektami. Nie musi to byc dziewczyna z okladki(php solutions) dzieci odziedzicza wszyskopo ojcu(extends)

<ethlin> masz ochote na seks?
<grazman> z tobą czy tak ogólnie?

<Roksana> aa swedzi mnie, wez mi podrap szyje
<Michał> moge cie ugryzc
<Michał> pobawimy sie w wampira i dziewice
<Roksana> jakieś aluzje z tym BAWIENIEM SIĘ w dziewice?
<Michał> nie nie :P co ty :D

<poldek> ja pamietam jak znajomy kiedys dodzwonil sie do tego programu na polsacie co sie gralo przez telefon w rozne gry...
<xxx> hugo?
<poldek> nooo hugo, i prowadzacy kazal mu przedstawic swojego "lepieja"
<poldek> takie zdanie, ze wiesz... "lepiej cos tam niz cos tam"
<poldek> no to mu przedstawil... "lepiej zamknij ryj i odpalaj gre" xD
<xxx> lol :d

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz