18.7.08

Lubisz mnie? [hardcore]

<someone1> hej kochanie ;*
<someone1> jesteś aniu?
<aneczka> hej
<someone1> bo wiesz właśnie sobie tak myśle czy może byśmy nie powtórzyli tej wczorajszej nocy? :*
<aneczka> aha
<aneczka> a możesz mi przypomnieć gdzie dokładnie mieszkasz bo jakoś mi wyleciało z głowy?
<someone1> Ul.Słoneczna 34/12a
<someone1> to jak wpadniesz aniu? :]
<aneczka> czy ania wpadnie to nie wiem,ale ja jestem jej chłopakiem i obiecuje ci,że zaraz wpadne

<aga> a lubisz mnie?
<ks2h> lubie
<aga> a za co? :)
<ks2h> za cycka zlapac

<klaudia> hejka, popiszemy? ;>
<zdiff> yhhh... a o czym?
<klaudia> nie wiem... może o muzyce?
<zdiff> ok... lubisz Dżem?
<klaudia> a o jakim smaku?
<zdiff> ;/

<prezenter faktów TVN> Dzisiaj po faktach w "faktach po faktach" będzie mowa o faktach, które nie były poruszone w dzisiejszych faktach.

<voDO> pamietasz kawał o Arabie czestujacym Polaga spirytusem na pustyni który mi opowiadales
<Mazur> no...
<voDO> opowiedzialem go Ance
<Mazur> ico mnie to obcodzi
<voDO> Jestem ostatnio u niej a jej ojceic się pyta czy wypieje lufe
<Mazur> niedość że fajna laske wyrwales to jeszcze ma spoko ojca
<voDO> no to ja mu "ze jak nie jak tak'
<voDO> Gosc polal po 100 smirnoffa
<voDO> ja swoja wywalilem jak to mam w zwyczaju bez zapity
<voDO> ojciec Anki tak się patrzy i pyta czy druga tak wypije
<voDO> a Anka do niego „i trzecia i czwartą i w morde dostaniesz i corke ci przeleci"

<tymon> Te, mała, jaki masz rozmiar biustu?
<mała> Nie powiem, to taka moja malutka tajemnica

<Cieciu> co student może zrobić sobie na obiad?
<Pietruch> zupkę chińską
<Cieciu> miałem na myśli coś pożywniejszego
<Pietruch> zupka chińska z chlebem
<Cieciu> a coś bardziej wyszukanego?
<Pietruch> zupka chińska z chlebem i masłem

<xXx> Czaisz, upilam sie i zrobilam to z jakims kolesiem bez gumki...
<xormen> I teraz bachor na ciebie spadnie, przejebane, dostaniesz bana na kompa na conajmniej 2 miechy ;/

<Gnath> Powinniśmy wprowadzić jakiś szatański element!
<Ewelina> Właśnie! Znajdźmy jakiegoś kota!
<Chopin> Dziewicę!!
<Psyho> Łatwiej będzie kota...

<szaliach> kot mojej chrzestnej nazywa się Fred ;)
<szaliach> i dziś na mojej osiemnastce ona mówi do mnie:
<szaliach> przyjdź do mnie jak będziesz miał trochę czasu, zobaczysz jak mieszkam, Freda pomęczysz
<szaliach> a ja na to: bardzo chętnie... i w śmiech ;)

<karollo> ja jestem jeszcze prawiczkiem
<zembaty> to na co czekasz? bierz kwiaty i do koleżanki
<karollo> ja nie z takich
<gandalf_jest_gejem> to wódke i do kolegi

<lol1> o której jutro mamy pociąg do budy
<beksa> 7:34
<lol1> a powrotny?
<beksa> 7:50

<dan> ty penisei
<dan> pensie*
<dan> pesni
<dan> peniesie
<dan> KURWA! ty chuju

<Octa> to co wy właściwie robicie na tym AGH-u?
<dcm_Marecheq> grillujemy, pijemy spirytus z Ukrainy
<Octa> a w zimie?
<dcm_Marecheq> w zimie nie grillujemy

<jubei> moj tata mowi zebym sie z toba nie kolegowal bo mnie rozpijasz i na zla droge sprowadzisz
<beja> taaa
<jubei> zazdrosci :))

<alek> przyszli do mnie jechowi dzisiaj, otworzyła babcia
<pate_q> i co?
<alek> po 30 minutach rozmowy chcieli przejść na chrześcijaństwo

<anka> moja matka pojechała dzisiaj włużbowo do jakiejś firmy, a że nie było miejsca na parkingu
<anka> to zaparkowała gdzieś tam gdzie nie można
<anka> a za wycieraczkę, pomysłowo, wsadziła karteczke na któej napisała "Jestem tu służbowo"
<anka> po jakimś czasie wraca, za wycieraczką mandacik, a na karteczce, którą zostawiła dopisek: "JA TEŻ"
<anka> :D:D:D

<conder> ja miałem 2,5 jak zajebałem w drzwi i musieli mi głowe szyć
<kondzior> promila?
<wezeł> promila?
<rudy> promila?
<kama> promila?
<conder> roku debile...

<Mixer> wlasnie dzownilem do mamy...
<Mixer> powiedzialem o wiki...
<Mixer> ile ma lat etc
<Mixer> no to teraz rodzicow narazie mam z glowy:>
<barteq> ;D
<barteq> a powiedziałes ze ma 10 milionow uzytkownikow?
<barteq> ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
<Mixer> Wiktorii
<Mixer> lol;p
<Mixer> nie o wikipedii
<Mixer> ;p

<Fenek> czytałeś, gorion spodziewa sie dziecka...
<fifq> no tak, i co :D ?
<Fenek> troche niepokojące, bo to raczej jego żona powinna sie spodziewać :o
<fifq> :X

<bloody> moze pójde na europeistyke
<elektronik> yyyyyyy;D?
<bloody> chuj pewnie bede po tym robił ale fajne laski pewnie tam beda :D
<elektronik>lol ;P
<bloody> i tak bede gwiazdą rocka metalu i wszystkiego innego to po co mam sie męczyć:D
<bloody> albo na mechatronika
<bloody> połączonie infy elektroniki automatyki i mechaniki
<bloody> normalnie zamiast na 4 kierunki idzie sie na jeden :D
<bloody> albo na mechanike medyczną
<bloody> zbuduje sztuczne płuco dla religi
<bloody> i mózg dla kaczyńskich

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz