23.1.12

Obrazkopak 158

duński okręt zajął statek piracki i uwolnił wszystkich zakładników



na wspólnej, logo, prezerwatywy

foch, królik, króliczek, biały

kebab, samolot

coca-cola

















lol








Jaki piękny jest ten świat














Ewolucja bmw serii 5 i łady 2105

bałwan, budka telefoniczna

młody putin w metrze






Były prezes skazany na 40-miesięczne więzienie za zdefraudowanie 3 miliardów dolarów
Bezdomny skazany na 15 lat więzienia za kradzież 100 dolarów


Śniło mi się, że mnie zdradziłeś…
Przeproś!

ja wam dam acta, Bogusław linda


Wygraj wakacje marzeń

rodzice wyjechali na weekend, mogę robić, co tylko chcę, nawet przeklinać, siusiak


Kutas

adidas, jaki polski bieg uważacie za najtrudniejszy, bieg na ostatni autobus po 9 piwach

usługi ogulno-budowlane, furgonetka, samochód, hydro-pol-silesia


Naprawdę piękny uśmiech


Dzieci na tylnym siedzeniu mogą powodować wypadki
Wypadki na tylnym siedzeniu mogą powodować dzieci.,
Dlatego… nie ma siedzeń, nie ma wypadków


Jesteś w domu! Tęskniłem!
Widzę, że wróciłeś… Nakarm mnie.

polskie strony rządowe nie są atakowane przez hakerów, to jedynie przeciążenie spowodowane popularnością, rzecznik Paweł graś, Saddama husseina

trudne sprawy, dlaczego ja, tablica, miejscowość, polsat

wróżę z pośladków

marcin, oszukałeś mnie, drzwi, aneta

ja wam dam vat na chipsy, Bogusław linda

idź w krzaki ponieważ urząd skarbowy wymaga kasy fiskalnej w wc

Staszek fistaszek, jurek ogórek, julka cebulka, Robert patison

zabiłem człowieka, a ty, skopiowałem obrazek

płacz, że acta odziera cię z prywatności, dodawaj na facebooku info o wszystkim, co robisz

Mikołaj przybył, slayer


Jeśli nie przestaniecie przesyłać mi zaproszeń do Farmville, zawiadomię policję

helena dziś ruchała

fotka.pl, gratis, prezent















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz