13.7.10

Simsy [hardcore]

<yonger> kocham moja zone :)
<damio>?
<yonger> ogladam mecz, ona przychodzi, tak patrzy w telewizor, patrzy i pokazujac na howarda mowi `kurwa, pamietam tego chuja´
<damio> :DD

<kelly> Wkurzające jest to, że ciągle ludzie dają się ponieść stereotypom...
<Kaśśś> Stereotypy w 99% się zgadzają!
<mah> ...to spierdalaj do kuchni

<Rave> jeach zarobiłem dzisiaj ponad 3k zł
<Sly> no ja pracuje w urzędzie miasta
<Sly> wyjebałem troche ludzi z domów
<Sly> jednego mam teraz do pogrzebania
<Sly> paru dałem domy
<Sly> norma
<Sly> takie kurwa simsy troche

<timon> no i wyladowalismy na lotnisku w paryżu
<RaZputin> orly?
<timon> YA RLY!
<RaZputin> kurwa... na jakim lotnisku: Orly, czy De Gaulle?

<Ciesiel> mazury, zeszłoroczna majówka.
<Ciesiel> zamarzyło nam się żeby wieczorem wysmażyć sobie grilla pod flaszeczke
<Ciesiel> no i koleżka mój wbija do sklepu kupić mięcho jakies.
<Ciesiel> Więc wali do sprzedawczyni z tekstem: "Jakis karczek na grilla poprosimy, tylko wie pani, taki tłusty w chuj żeby był"
<Ciesiel> A babeczka bez chwili wahania z totalnym poker facem odpowiada:
<Ciesiel> "Tłusty w chuj się skończył. Mamy tylko taki tłusty że ja pierdole!"

http://bash.org.pl, www.kretyn.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz