9.12.09

Strzałeczka!

<wykładowca> logarytm naturalny ma bardzo ciekawe właściwości...
<ktoś z sali> ...można dzięki niemu powtórzyć rok...

<roflokopter> bo widzisz, w zyciu sa pewne rzeczy wzgledne i bezwzgledne
<hybrydysz> no np jakie?
<roflokopter> np jak powiesz dziewczynie ze jest wzglednie piekna to bezwzglednie dostaniesz w ryj

<Szczera> robiłam wczoraj domówke
<Szczera> i z moimi znajomymi przyszedł koleś, został u nas na noc, rano wypił herbatę, zjadł śniadanie, siedział i gapił się w telewizor, po czym okazało się, ze nikogo nie znał i przyszedł na imprezę za ludźmi, którzy wysiedli z tramwaju :/

<er'nest> Długo nosisz ten kolczyk...?
<_XaL_> Praktycznie cały czas... odkąd żona znalazła go u mnie w aucie...

Art: Dowiedzialem sie ze gripex jest nie dla studentów
Mnka: Why dlaczego?
Art: jest taki punkt ulotce: -w czasie przyjmowania leku nie wolno pić alkoholu ze względu na zwiększone ryzyko uszkodzenia wątroby. Szczegolne ryzyko uszkodzenia wątroby istnieje u osób głodzonych i regularnie pijących alkohol.

<Nicole> myslalam ze to cos wiecej, niz przygoda na jedna noc :((
<warmup> mozemy to powtorzyc

<Sawyer> Mnie rodzice nie kupili nocnika jak byłem mały...:(
<Sawyer> Uczyłem się srać na własną ręke.

<kieras> Jak Ty to robisz że znajdujesz zarazem mądre i ładne laski ?
<Bazyl> wyrywam na matematyka
<kieras> ?
<Bazyl> podchodzisz do dziewczyny i mówisz " pomożesz mi zrobić te zadanie z matmy ? "
<Bazyl> no i dajesz jej ((4i + 6i) :10) - 3u < 0
<kieras> no i co to za podryw ?
<Bazyl> to rozwiąż
...
<kieras> i < 3u xd

<Krzysiek>dobra lece
<Dominik>strzałeczka
<Krzysiek>grocik
<Dominik>wektorek
<Krzysiek>punkcik przyłożenia

<edde> Monika jest prawdziwa blondynka...
<edde> zapytalem jakie kino lubi
<edde> odpowiedziala, ze Helios...

Ewa: ile tam macie dziewczyn?
Smerda: ze wstepnych szacunków wychodzi
Smerda: 0.08(3) na chlopaka

<Ola>mieszkanie ogólnie spoko, ale toaleta jest za blisko kuchni
<Ola>wiesz, odglosy ;p
<mati> tez nie lubie jak siedze spokojnie na kibelku a mi ktos mlaska za uchem

<buc4> dobra, mam do ciebie sprawę pilną
<buc4> potrzebuję debilnie prosty program dla windowsa, który nie będzie robił nic przez zadany czas
<buc0> taa
<buc0> znaczy
<buc0> chcesz cały zakres obowiązków przenieść na program?
<buc0> sprytne

<tosti>kocham t9
<tosti>pisalem z kolezanka smsy
<tosti>i ona napisala ze chciala by pogadac z kims tak od serca, np. ze mna.
<tosti>A ja nie lubie jak ktos mi sie zali, to chcialem napisac "a nie chcesz sie zalic?"
<tosti>No coz dopiero jak dlugo nie odpisywala zobaczylem ze zamiast tego napisalem:
<tosti>"a nie chcesz sie walic?"

<Krzemq> 400-setna rocznica teleskopu Galileusza! Robimy imprezę!

<@trasz> dostalem nowe wizytowki, i posortowalem je, zeby angielskie i polskie nie byly wymieszane.
<@trasz> a nastepnie zauwazylem - przy skladaniu - ze sa dwustronne.

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz