17.3.09

Podjadę po ciebie…

<purator>jadłeś kiedyś kanapke z ziemniakami ?
<tesos>z całymi czy tłuczonymi ?
<purator>lol

<i> Cytat z tekstu zamieszczonego na portalu Gazeta.pl nt. ataku Hakerów na stronę Polibudy Krakowskiej.
<Gazeta.pl> Po około 40 minutach apel hakerów został usunięty ze strony, a zastąpił go napis "Połączenie zostało zresetowane przez serwer"

<Ola> pisz cos..
<glowa> cos(0)=1

<miki> u ciebie też snieg tak wali??
<toum> nieee nooo... u mnie raczej śnieg jest bezwonny..
<miki> ... i gadaj z takim...

<Kuba> jedno ze zdań w artykule na dziennik.pl
<Kuba>"Osiem kobiet poskarżyło się, że nie zostały przyjęte do pracy, bo "nie były dość ładne i młode". Sąd przyznał im rację. "
<Kuba> nie wiem jak mam odbierać to zdanie..

<Maciek> znasz jakiegos budwlanca/?
<Pietia> Boba Budowniczego

<Mex> Czaj akcje :D
<Mex> Jest religia, ksiadz cos mowi bez przerwy
<Mex> A ja mialem akurat zalozony ten nowy sygnet
<Mex> I nagle sie na mnie popatrzyl, przerwal
<Mex> I mowi (Wiesz ze ja mam taka ciemna karnacje :D) : A Ty to co? Gypsy King?
<Mex> I cala klasa w smiech xD

<hobbit> ja tam nie zdradzam swoich dziewczyn :)
<hobbit> a to, że mam dwie to już inna bajka :D

<jacuss> mnie to chociaż po politechnice do łopaty wezmą,a ty co po asp będziesz robił?
<Olo> pasy malował :)

<y> to jest nic
<y> ostatnio koles w cafe do mnie
<y> ze on nie ma google..
<y> na startowej stronie wp bylo
<y> slabo mi sie zrobilo

<on> Podjadę po ciebie na dworzec
<ona> O! A jakim samochodem ? ^^
<on> Jelcz, numer 75

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz