27.11.08

Dwa lata w zawieszeniu na trzy

<dARYl>:byłem dzisiaj na targach slubnych
<dARYl>:i dla jaj wrzucilismy kupon z wymyslona data slubu i wygralismy organizacje wesela :D
<BXL>: lol

<ks2h> Mlodsza siostra korzystala z mojego komputera
<ks2h> wchodze na google chce cos znalezc, wciskam 'c' a tu wyskakuje:
<ks2h> "czy w grze the sims 2 bezludna wyspa można nie być na bezludnej wyspie?"

<Pieter> ide oglądać pokemony
<Carbolymer> lol x_x 18 latek ogląda pokemony...
<Pieter> no wbijam na nk...
<Carbolymer> aa
<Carbolymer> rotfl

<i> nie poszedlem na indywidualne zajecia z instrumentu. napisalem profesorowi ze nie moge przyjsc. pozniej spotykam go na akademii.
<ja>przepraszam ze nie moglem byc dzisiaj na zajeciach
<prof>a co?? grype masz??
<ja>yyy.... nie, no... Kasia do mnie przyjechała
<prof>no to te same objawy
<ja>...
<prof>no... lezysz w łóżku i sie pocisz
<ja>:D

<FataL> dev, pamiętaj, o 20 mamy trening z innym klanem
<devpwnz> kurna, o 20 to moja w simsy chce grac ;x
<FataL> powiedz jej, że o 20 to simsy juz dawno śpią
<devpwnz> ona mówi, że ma dodatek "nocne życie" :/
<FataL> no to mnie zagięła :D

<wojtek> Kurde jestem tak pijany że nawet obraz na monitorze mam rozmazany
<czaki> Piłeś ? Przecież rodzice sa u ciebie ?
<wojtek> kuzwa w guild wars jestem pijany idioto
<czaki> ja pitole to ty juz nawet nie pijesz w realu tylko w grze

<evilenko> ostatnio poszedłem do komisu sprzedać telefon
<evilenko> wchodzę do środka wyciagąm telefon z kieszeni i pytam się ile mogę za niego dostac
<evilenko> a sprzedawca mi odpowiada "2 lata w zawieszeniu na 3" ...
<peter> omg :D
<evilenko> to jeszcze nic... próbując ukryć banana na twarzy mówie dalej że telefon jest nowy używany tylko 2 tygodnie
<evilenko> a sprzedawca do mnie z tekstem "jezeli kupi pan majtki i raz założy to nadal są nowe ??"... nie wytrzymałem i wyszedłem
<peter> rotfl to kultura :D

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz