30.10.08

Mama mnie uprzedziła

<Tomy> Pamietasz jak Marcin sie chwalil ze kupil ipoda na ebayu za 5 dolarow?
<Szyszka> Taa.. No i?
<Tomy> Wczoraj sie go pytam czy juz doszedl a on ze tak ale ze zostal oszukany przez tego chinczyka, ze zamiast ipoda byla jakas gumka w paczce.
<Tomy> Powiedzialem mu zeby pokazal mi ta aukcje, okazalo ze myslal ze kupil ipoda a kupil "iPod Nano 3 Silicone Screen Protector" :DDDD

<koko>wiesz może z jakiej gry jest ten awanatar, z ff ?
<Legend>idk
<koko>idk ?
<Legend> nom ; ]
<koko> nie znam tej gry...
<koko> to jakieś MMORPG ?
<Legend>idk = i don't know...

<ctx0075> Jednak "Fakt" to wymiata :D
<moskaliasz> co znowu?
<ctx0075> "Redakcja Faktu serdecznie przeprasza panią Edytę Górniak za pominięcie słowa "pływać" w tytule artykułu: Edyta Górniak lubi pływać "na pieska"."

<Silvan> chodzisz na solarium?
<Dungar> nie
<Dungar> a skad to pytanie?
<Silvan> pamietaj
<Silvan> dziewczyny lubia braz :)
<Dungar> to samo mi powiedzial brat gdy mu wypomnialem ze ma z tylu bokserki lekko obsrane :>

<psycho> to , ze sie z toba kochalem , nie upowaznia twojej osoby, zeby mnie calowac publicznie w policzek...

<michal> wyjdziesz dzis grac?
<olej> nie
<michal> czemu
<olej> zgadnij
<michal> skad mam wiedziec
<olej> Teraz pytanie za dwa tysiace zlotych. A brzmi ono tak:
Ja, zwany olejem, nie wyjde dzis grac w pilke, gdyz:
A) Islandia przezywa kryzys gospodarczy
B) Wojska rosyjskie nadal przebywaja w Osetii Poludniowej
C) Jest sobota
D) Mam zlamana noge
<michal> fakt

<i> Dialog na szkolnym korytarzu:
<chłopak> hej Aniu,co tam slychac u Ciebie?
<dziewczyna> Aaaa...leci jak co miesiąc.

<Zdzich> Actimel faktycznie dziala, pije codziennie i czuje roznice - od wczoraj leze z 39 goraczki:/

<ich> miałam iść się kapać ale mam mnie uprzedziła
<Tymm> "dziecko, uprzedzam Cię!: w naszej wannie jest krokodyl!"

<misza> nie wiem, nie pije ;]
<kaamos> no czlowieku... student i do tego polibudy i nie pije?!
<kaamos> prawdziwy student to piwa uzywa do platkow ;)
<misza> widzialem ostatnio chipsy o smkau piwa
<kaamos> -_-
<kaamos> chipsy sa niezdrowe

<sara> a dostanę od Ciebie buziaczka? ;)
<carlo> :*
<sara> ale nie tak przez gg ;)
<carlo> to daj maila..

<Kłapek> jak sie w perkusji te tleze które sa na statywie i noga sie nimi gra nazywają??:D
<Kele> ufo
<Kłapek> thx
<Kele> lol

<marek> Ty to u nas aska bys nei wytrzymala na stancji
<asq> laj ?
<marek> no wiesz, 5 chlopa w 1 mieszkaniu, juz nawet sie siebie nie wstydzimy
<marek> ostatnio adam wyszedl z lazienki goly, tylko recznik mial przepasany na szyji
<marek> i jak to zobaczyl karol to podszedl do niego, wskazal palcem na jego krocze i z takim tekstem:
<marek> "co to? wyglada jak penis tylko ze mniejsze"
<asq> o lol! :D

<denek> Na chemii: "Do probówki z kwasem solnym dodaj tlenek magnezu. Obie próbki ogrzewaj. Zanotuj obserwacje"
<denek> Obserwacja: "probówka nieoczekiwanie wybucha w ręce nauczyciela. nauczyciel leży na podłodze, brak oznak życia. oczekiwanie na przyjazd pogotowia ratunkowego"

<[C]Karol> witam zna sie ktos na kartach muzycznych ???
<[Ists]Spin> chodzi ci o takie karty, ktore grają muzyczkę jak je otworzysz i tam są życzenia?

<Kate> ciekawe czy dałoby rade kota przemycic do akademika
<Pyzdra> przemycić by sie dało, ale potem i tak studenci Ci go zjedzą...

<maxis> Ty co to za laskę poderwałeś na tej imprezie wczoraj ?:D:D
<macku> hmmm :) całkiem fajna :P ale...
<maxis> ale ?
<macku> ... miedzy jedynkami to byś zmieścił 5zł...
<macku> wkładając po złotówce ^^,
<maxis> buehehe :D:P:P

<Joule> mam itema, który sprawi mi, że będę nieustannie pwn'ował
<Dżak> ta? -.-
<Joule> Wielka Encyklopedia PWN!
<Dżak> :O

<d> onet.pl: Najsłynniejszy polski astronom podejrzany o współpracę z SB.
<d> Kopernik? o.O

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz