20.2.08

Lagi na komisji

<boniek> no i co tam było na komisji lekarskiej ?
<bijatch> a kurcze lagi były takie że 4h siedziałem na spectcie czekając na wolnego slota, potem zrashowałem do przebieralni i babka mi kazała przeczytać dwie captche, potem mi dała item do zasłonięcia oka i czytałem jakieś statsy z tablicy, zcoverowałem się za parawanem i jakiś oldschoolowiec mi zaglądał w inventory
<boniek> ja pierdole, wojsko by ci się przydało O_o

<źilet> a właściwie jakie jest Twoje imię?
<vyn> kozackie
<źilet> bohun?
<vyn> ...xD

<fido> a wiesz ze czlowiek sklada w okolo 70 procentach z wody?
<LukaS> dlatego sie mowi "splywaj koles"

<Kalina> lista kontaktow zostala zaimportowana
<Kalina> kliknac ok???
<Ja> ta
<Ja> a masz inny przycisk ?
<Kalina> nie

<adam> hej chlopaki - sprawa jest
<adam> wlasnie mi sie kotka okocila i zastanawiam sie jak nazwac male
<adam> 6 kociakow
<adam> jakies pomysly?
<mat> hmmm.... intel, pentium, celeron, athlon, duron
<adam> to nadal tylko 5
<adam> jeszcze jakis pomysl?
<mat> no nie wiem - hyper-threading?
<adam> taaa...
<adam> hyper-threading...
<adam> to juz lepiej im adresy ip poprzydzielam...

<myszka> ja to bym chciała mieć w domu taką lampę, która włącza się na klaśnięcie
<kumpela> no ja też
<kumpela> puściłaym sobie Rubika

<craven> tvn24 wymiata : "naukowcy odkryli odległy o setki lat świetlnych układ słoneczny zadziwiająco podobny do naszego, na miejscu jest nasz reporter..."

Żanetka 17:49:46
Już dobra nie gniewaj się nie chcę poprostu z nikim gadać i tyle a ty mówiłeś że musisz się uczyć więc się ucz
Żanetka 20:08:17
naprawdę to nie ma sensu poprostu już do siebie nie piszmy
Żanetka 20:11:30
odpisz mi wreszcie

<Galo> Wiesz, czym się różni kibelek od kuchni?
<Witek> nie
<Galo> No to fajnie masz w domu...

http://bash.org.pl, www.kretyn.com, www.pr0n.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz